TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vet du om ett kommisjonsfirma som selger MR2?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #281871  av ohaukvik

Hei,

jeg har prøvd å selge min mors MR2 og må grunnet arveoppgjør få litt fortgang i prosessen. Derfor er jeg på utkikk etter kommisjonsfirma som tar på seg å selge gamle mr2? jeg har en 1992 modell 1,6 med Targatak

På forhånd takk for hjelpen

Mvh
Ole Henrik Haukvik
 #281899  av aneriks

ohaukvik skrev:Hei,

jeg har prøvd å selge min mors MR2 og må grunnet arveoppgjør få litt fortgang i prosessen. Derfor er jeg på utkikk etter kommisjonsfirma som tar på seg å selge gamle mr2? jeg har en 1992 modell 1,6 med Targatak

På forhånd takk for hjelpen

Mvh
Ole Henrik Haukvik
bare et tips, du har garantert ikke en 92 mod med 1,6
 #281915  av lexusmann

Minimum 2 liter og 156 hester ja... :wink:
 #281953  av ohaukvik

Hei og takk for raske svar. Snakket akkurat med Toyota forhandleren i mitt nærområde og for dem er bilen generelt sett for gammel. Dette er og flere av tilbakemeldingene jeg får fra andre kommisjonsfirma.

Noen som har ett annet forslag?

Med Vennlig Hilsen
Ole Henrik Haukvik
 #281956  av Morten

Hva med å legge ut en salgstråd her på forumet med bilder og info? Er jo absolutt ikke umulig noen her inne er interessert i bilen om pris og stand stemmer? :wink:
 #289021  av BT-GTI

inzane2012 skrev:du kan jo sende en mail til han der Gill fyren som legger ut så mange mr2 på autodb eller det firmaet nede med drammen/sandefjord som og har solgt ganske mange mr2 her til lands...
T.G bil hetter de.
 #289343  av marlboro1310

Nei Gill har sin egen lille sportsbil butikk...TG Bil Drammen er noe annet, ikkesant?
 #289818  av Abramz

Gill å T.G er to forskjellige firma!
Gill holder til i moss.
var innom der forrige sommer.
hør me han! :)