TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Prosjekt Mr2Mk1 med 1UZFE

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #280982  av James

Blir et helt sykt prosjekt dette her 8) Blir gøyt å følge med videre....Når er planen å få den klar?
 #281068  av Kjelliken

Eg kan rable på bilen din med en sprittusj vist du vil?
SÃ¥ har eg og bidratt til noe arne :D
 #281151  av Arne rebel

En liten update fra søndagen:

James: Jeg hadde håpet å få den kjørbar til ferien, men da uten finish og kun ombygging av bakparten. Skal jeg bli ferdig med alt blir ikke jeg ferdig i år.
Kjelliken: Det er bare å tusje i vei, jeg tar imot alt jeg kan få jeg :wink:
Jeg gikk tom for rør slik at jeg må handle litt mere før jeg kan la den stå på egne hjul...
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #281665  av Arne rebel

Ikke mye har blitt gjort denne uken pga at en må jo jobbe inn litt penger også :wink: Etter denne uken føler jeg at ting har falt på plass når det gjelder det som var mine "problem områder" i prosjektet. Jeg kan ikke takke nok for den hjelpen jeg har fått....Uansett har jeg fått plassert støtdemperen i støtdempertårnet....tror denne bilen blir bred over bakenden :D
Bilde
Bilde
Bilde
 #281676  av ArildM

Oi :shock: RÃ¥tt 8)
 #281699  av CelicaTurbo

Jeg håper denne bilen er klar for et flyplasstreff i år for denne har jeg lyst å sitte på en tur i :D Den motoren er vel drømmen i en MR2 men så var det bare den lille detaljen med at det ikke er plass mellom tårnene da. Det hindrer jo ikke akkurat deg :lol:
 #282094  av Arne rebel

Kristian: Går alt min vei så håper jeg den starter iløpet av juni\juli, så det er bare å slenge seg med 8)
Da står bilen på den nye rammen med hjemmelagde tårnstag....Fant frem noen gamle tegninger med mål på sw20 mot aw11 og fant ut at sw20 har 6cm bredere hjulstilling foran mot aw11 sin, så da tar jeg og monterer noen spacere som jeg har som bygger 5cm på hver side som blir tilsammen med sw20 spindlene 16cm bredere enn orginalt. Bak har bilen blitt 20cm bredere enn orgingalt, så regnestykket blir da 16cm - 20cm = 4cm smalere sporvidde fremme mot sporvidden bak, noe som blir 2cm på hver side og det er noe jeg kan leve med :wink:
Bilde
Her er et lite bilde som viser at her brukes det kun vinkelsliper og ikke noe fint utstyr som kutte jigg eller annet moderene utstyr :P
Bilde
 #282128  av ArildM

Helt rått 8) Ved rednecksene i Twobrutal eller Paul Woods om dette?
 #282168  av ure

HE HE Enkelte har TØFFERE prosjekt enn andre :D :D
 #282370  av Arne rebel

Update:

Har sveiset inn krysset for hovedbøylen til buret og satt på forstillingen til mk2 med spacere. Lånte deler ifra den hvite slik at jeg kan støpe av de i glassfiber når jeg har funnet ut hvordan breddingen skal se ut....Noen bilder.
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #282374  av celicat23

Så firkanta som bilen er i formen så kan jeg se for meg at det og bredde skjermene som på en bmw e30 m3 kunne blitt pent.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 17