TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282411  av Supramk3turbo

Det er jo du TommR, qurtis, 2r-e-rik og meg som kjører innover. Vi kunne jo møttes i drammen et sted rundt kl.10 eller noe. Så kjører vi innover å henter Lørnings på veien. Da kan han jo velge hvem han vil sitte på med, eller vi bør kanskje finne noen, så ikke alle blir fulle. Men har plass jeg. Har ikke planer om å ha med noen ennå...
 #282412  av Lørnings

Jeg er ikke så bekymret, det er jo en hel uke til..hvis tor(thor?) erik skal, så kanskje jeg kan snike til meg et sete der (kanskje? :D )..muttern prøvde å skulle ha med meg å se på skiskyting den dagen..det ble ikke skiskyting for å si det sånn :P
 #282413  av Supramk3turbo

He he, skiskyting ja...gøy det også men, holder å se det på tv :D
 #282417  av Lørnings

Når valget står mellom å se på siklende menn i kondomdrakt, eller 6-7 mk3'er..så var ikke valget så vanskelig :wink:
 #282418  av Supramk3turbo

Kommer nok til å bli noen siklende menn på treffet også, men jeg skal ihvertfall ikke ha på meg kondomdrakt :lol:
 #282423  av Lørnings

Supramk3turbo skrev:jeg skal ihvertfall ikke ha på meg kondomdrakt
Godt å høre :wink:

Har dere forresten kikka på karbon supra prosjektet..det er tilstander der inne nå :P Men nå må jeg ta kvelden..god natt gutter (og jenter, hvis det skulle ha forvillet seg inn noen :wink: ) =)
 #282438  av Topaz

Supramk3turbo skrev:He he, ja det håper jeg også. Er litt i grå sonen ennå, men er store muligheter for at den blir klar :)
Hold oss oppdatert om framdrifta da 8) ....så vi ikke gleder oss for gjeves :roll:
 #282488  av Supramk3turbo

Topaz skrev:
Supramk3turbo skrev:He he, ja det håper jeg også. Er litt i grå sonen ennå, men er store muligheter for at den blir klar :)
Hold oss oppdatert om framdrifta da 8) ....så vi ikke gleder oss for gjeves :roll:
Ja, fortsatt litt usikkert. Men vi får se...Dere får satse på at jeg kommer med en avensis D4D istedet, så blir det heller en overaskelse vist bilen skulle være klar :)
 #282496  av Supramk3turbo

jacquelin skrev:Hvis jeg får fikset bremsene mine, så kommer jeg med Supraen min også. :D Hvis ikke, kommer jeg bare for å glo. :P Blir bra dette her! 8)
Hvordan går det med bremsene da jacquelin??
 #282513  av jacquelin

Supramk3turbo skrev:
jacquelin skrev:Hvis jeg får fikset bremsene mine, så kommer jeg med Supraen min også. :D Hvis ikke, kommer jeg bare for å glo. :P Blir bra dette her! 8)
Hvordan går det med bremsene da jacquelin??
Skal hente meg klosser hos Toyota i morgen, så må jeg overtale noen til å ta dem på. Så krysser vi fingrene for at skiven holder bort! Og så har Topaz vært så grei å tilbudt meg skiver og klosser så da skal det bli bra! :D
 #282517  av Supramk3turbo

Flotters :D
 #282560  av junkern

lurte på om det var lov å stille opp selv og man ikke har supra jeg, liker bilene velig godt og kunne tenkt meg og smelt enten en mk2 motor eller kanskje en celica supra motor m/turbo ned i min ke70 stv, men kunne trengt en liten titt for å se om det i det hele tatt går å få den nedi bilen min. hehe.
lørnings? er det gamle supran til han på oprettern på rykkin eller? mulig jeg møter opp hvis lov og mulig jeg drasser med meg noen andre også i bla. mr2 mk1,kadett c med calibra turbo motor, hvis virkelig heldig tar jeg med meg en kamerat med supra mk3 på skilt og singelturbo(gromsak).
 #282572  av Supramk3turbo

Topaz er arrangøren, får nesten høre med han. Men du må ihvertfall få med deg han supra mk3 kammeraten din :) Hyggelig om folk vil komme å se på også...syntes nå jeg:)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10