TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Mk1 Us-lykter = lekasje?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #282130  av ArildM

Har fått en ganske bra lekkasje på venstre side etter at jeg monterte Us lykter på min Mr2 Mk1, tenkte bare jeg skulle spørre gutta som har gjort det samme om de har hatt samme problem?

Har prøvd å tette opp med elektrikertape, men ser ut som om at problemet er der fremdeles (kanskje i noe mindre grad).
 #282613  av SuperZite

Jepp.. hadde svømmebaseng i hjul brønnen på siden før jeg borra opp hull. :-) Mulig det blir bedre om man bytter pakning.
 #282658  av ArildM

Hadde original matte bake på min, men den veide plutselig 30-40kg (har ligget inne på tørk i 14dager nå hehe) :shock:

Elektrikertape har fungert sånn høvelig for en midlertidig løsning å være faktisk, så tror dette ordner seg når jeg får tetta skikkelig rundt 8) Må av med lyktene for å få montert ny lås bak, så kanskje en ide å tette de gamle hullene som var til originallyktene samtidig.
Må bare finne ut hva en skal bruke, kanskje det finnes noe slags universalpakninger ellernoe? Eventuelt bare trø på med tjukt av limpistol-lim?

Forslag anyone? :)
 #282760  av Bite me...!

sikaflex (feil stavet) er bra hefter selv om det ikke er tørt og holder seg myk som hard gummi :shock: