TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Japsetreff pÃ¥ Rudskogen 2008?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #279147  av Stølen

Er det noen som vet om det blir noe japsetreff på Rudskogen i år...?
Synes det er for mye pes med Gatebils arrangementer, mye kulere å ta seg en banetur når det er litt mindre folk og mer konsentrerte bilmerker.
Synes også fjorårets priser (400,-) var helt geniale... bare synd jeg ikke var der :lol:
 #279158  av Supramk3turbo

Ja, det hadde vært helt genialt å fått til:) Men da må nok noen ta iniativ å arrangere det. Blir mye mas på gatebil, så mye rot på banen å masse venting :(
 #279160  av tojo

Ang japsetreff se: viewtopic.php?f=53&t=26140 (10 August )
 #279164  av Supramk3turbo

Ja, se der ja. Da er det jo i boks da jo:)
 #282562  av junkern

hvis ikke, så arangerer toyota opplærings kontor i samarbeid med audi sentrum treff ca 3 ganger i året på rudskogen. pleier å være 50 kr i inngang og 300kr for å kjøre så mye man vil på banen. kommer tilbake med dette når jeg får vite mer.
 #282563  av CelicaTurbo

junkern skrev:hvis ikke, så arangerer toyota opplærings kontor i samarbeid med audi sentrum treff ca 3 ganger i året på rudskogen. pleier å være 50 kr i inngang og 300kr for å kjøre så mye man vil på banen. kommer tilbake med dette når jeg får vite mer.
Du tenker på treffene som bilmekaniker.no har arrangert tidligere? Disse pleier å være greit annonsert men det er fint om du skriver noe om treffene når du vet mer om dette :)
 #282581  av CelicaTurbo

Ah, så det blir Våler i år også. Jeg lurte på det tidligere når rudskogen ble annonsert for i fjor var det jo treff både på Vålerbanen og Rudskogen, så da ser det ut til at det blir det i år også :)
 #282628  av Supramk3turbo

Bugster skrev:http://www.japsetreff.no/

@ Våler den 12. mai står det 8) Og det er da gøy på Våler også? :)
Er dette bare å møte opp på eller. Trenger ingen påmelding liksom??
 #282663  av CelicaTurbo

Det pleier å være slik at det bare er å møte opp ja, men skal du kjøre på bane lønner det seg å møte tidlig ;)
 #282695  av junkern

skal gi beskjed så fort jeg hører noe ang rudskogen, har fremdeles god kontakt med gamle læreren min!hehe.
 #282850  av Bugster

Supramk3turbo skrev:Er dette bare å møte opp på eller. Trenger ingen påmelding liksom??
Det er 200SX-OGN som pleier være arrangør.
Det har ikke vært påmelding tidligere.
Sjekk forum.200sx-ogn.org under "Racing and happenings" og "Treffkalender 2008".
Mer info kommer antagelig etterhvert på 200SX-ogn, så følg med der. :)
 #284416  av Rotta

Jeg stiller! :)... Var jo knallbra treff på rudskugen ifjor så får satse på litt kjøring i år også!.. Eneste å utsette er vel all ventingen pga alle som skal kjøre.. Ble tatt av banen etter bare 3-5 runder hver gang jeg var utpå :) Men bortsett fra det var det knall!