Svarte på detta med 3S-GTE før, les:
viewtopic.php?f=47&t=27326
du må skifte ECU til en 3S-GTE istede for stock 3S-GE, skifte bremser (for og få godkjent i det heletatt, da er det jo en mulighet at du må ha større servo til dem, akkurat det er jeg ikke 100% sikkerpå men skal ikke se bortifra det..)
Men det du også må få tak i er Ledningsnett til 3S.GTE, evt skjøte 3S-GE kablene sammen med div følere du enten kan få med motoren eller kjøper løst... leste om beregna kostnad for bytte er på et sted mellom 4.500 - 5.000 USD og du kan nesten love deg at det vil koste mer her i norge, 4500usd er da faktisk det minste som ble beregnet.... så det mindre man kan selv destomer kan du plusse på den summen.
Jeg ville vurdert sterkt om det er verdt det både i penger og tid, men skulle du ha tid til det og penger så er det jo ganske morro.
Ville overhalt girkasse og motor før du setter det inn i bilen.
les
http://www.st162.netfirms.com/the_controvercy.htm helt nederst står det om 3S-GE vs 3S-GTE i ST162 for daglig bruk