TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282636  av Supramk3turbo

I dag kom body kittet :D Men så klart er ikke jeg hjemme, he he. Ringte en pinne fra DHL i sta: Du nå står jeg på utsiden av huset ditt med en svæær eske på en pall. he he. I svarte tenkte jeg, hva er dette. Body kittet ja. Så fikk en kammerat til å hente det på DHL senere. Blir spennende å se hvordan passformen er :)
 #282684  av Supramk3turbo

Ja, vi får se da. Har fortsatt en lite håp om at den kan bli klar til lørdag... om så jeg må kjøre over fjellet natt til lørdag :D he he.
 #282742  av Topaz

Du?! Er bilen din SP registrert, og og uten targa? Og sist høst...kjørte du på E6 og tok av mot Nordkisa, over fenstad og "østside veien" langs vorma opp mot Eidsvoll?
 #282748  av Supramk3turbo

Hmm, bilen min er SR registrert, tror nok ikke det var meg. Men jeg kjøpte jo bilen i november...kan ha vært forige eier. Han er fra Hamar:)
 #282758  av Topaz

Jeg var å tittet på den før jeg kjøpte min. Må si jeg er litt misunnelig på at du har hardtop...ville aller helst hatt det selv og :roll: Vet ikke om det er innbilding, men jeg mener å huske at den føltes lettere enn min.
 #282768  av KK-ma70

Topaz skrev:Jeg var å tittet på den før jeg kjøpte min. Må si jeg er litt misunnelig på at du har hardtop...ville aller helst hatt det selv og :roll: Vet ikke om det er innbilding, men jeg mener å huske at den føltes lettere enn min.
Jupp :D ca250kg......
 #282773  av Lørnings

Man glemmer det fort når sola står høyt på den blå himmelen og vinden fra det åpne targataket blåser i håret :D
 #282776  av Supramk3turbo

Topaz skrev:Jeg var å tittet på den før jeg kjøpte min. Må si jeg er litt misunnelig på at du har hardtop...ville aller helst hatt det selv og :roll: Vet ikke om det er innbilding, men jeg mener å huske at den føltes lettere enn min.
Åja:) Hva skulle han ha for den når du tittet på den?? Er vell en del mere bæring å oppstivning i din...
 #282777  av KK-ma70

Lørnings skrev:Man glemmer det fort når sola står høyt på den blå himmelen og vinden fra det åpne targataket blåser i håret :D
Ingenting kan erstatte det :wink:

Er et meget spennende prosjekt dette :D
Min var spesiell i 1helt år, så kommer du å stjeler hele showet :P :wink: :D
 #282782  av Supramk3turbo

He he, har vell ikke akkurat stjelt det, du har noe rått bak og inni bilen, mens jeg har prioritert det foran å rundt:) he he.

Pluss at du har en meget meget pen bil, er faktisk min yndlings farge :)
 #282790  av KK-ma70

hehe :D Tøft med litt spessielle biler. Jeg med 1jz og du med 2jz :wink: Eller snart 4stk med 1jz i norge :D
Synes å ha lest en plass at det er enda et 2jz prosjekt i mk3 på gang...
 #282791  av Supramk3turbo

Du har 1jz du ja :D Ikke gærnt, hvor mye har du tatt ut av den?? Ja, stemmer det, Toyparts skal bygge en til, pluss at det er en her på forumer som har et mk3 2jz "prosjekt". Tror det er ganske dødt, men han skulle visst komme i gang med det etterhvert :)
 #282796  av KK-ma70

Kjører orginalt trykk ennå, men boostcontroller'n ligger i hylla(ikke at det blir mere trykk så lenge den ligger dær...) Blir vell rundt 350hk når den er på plass:)
Blir vell litt flere hk på deg også etterhvert tenker jeg :wink: Litt billigere å trimme 2jz, for å ikke snakke om deletilgang:)

For 3 år siden var det ingen som viste hva mk3 var engang:) Nå er det prosjekter overalt :D Morsomt 8)
 #282798  av Topaz

Lørnings skrev:Man glemmer det fort når sola står høyt på den blå himmelen og vinden fra det åpne targataket blåser i håret :D
Hmmm...jeg blir nok nødt til å stikke opp rævva jeg da...istedenfor hue!!!!
Vedlegg
Bilde536.jpg
Bilde536.jpg (29.93 kiB) Vist 1723 ganger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 62