TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #282792  av Supramk3turbo

Åja, det hadde vært noe :) Vi får se når bilen kommer på veien da vettu :)
 #282821  av Supramk3turbo

He he, kjempe greier...jeg er ikke hjemme. Noen ganger er det litt dumt å ha en reise jobb :lol: hehe
 #282888  av mulle-mek

hej vil bare sjekke sted og tid for treffet strømmen kl 12 00 ? :twisted: noen som vet hvor mange som kommer
 #282909  av Qurtis

Topaz skrev:Det blir lørdag 15/3 kl 12.00.
Shell stasjonen på mortensrud....etter skullerud dumpa, om ikke noen har bedre forslag til sted?
Topaz skrev:Da blir Uno X stasjonen i Strømmen!
Strømsveien 9. 2010 Strømmen

Link til gule sider...Kart:
http://www.gulesider.no/kart/index.c?ps ... 0511018804
De som passerer DRAMMEN kan møtes på CC kl 1000 (ved JET) :mrgreen:

Noen av de som vist sin interesse er:

Topaz
Supramk3turbo (uten bil)
TommyR
Mulle-mekk
Qurtis
Lørnings
Jacqulin
Seff-MK3
2r-e-rik

Så håper vi på bra vær og mye godt humør :twisted:
 #282931  av Lørnings

Jg har jo heller ikke bil, så jeg får glimre med mitt nærvær isteden! :lol: Dette blir gøy! :wink:
 #282937  av Topaz

En viktig ting å ha i bakhue....Det er en ubemannet stasjon, men vi må parkere slik at vi ikke står til hinder for innkjøring, utkjøring eller på noen måte er i veien rundt pumpene.
Egentlig unødig å nevne, men jeg gjør det for ordens skyld.
 #282938  av Topaz

Og en ting til.....
Det er forholdsvis stor mulighet for påskekø gjennom oslo, så det kan være greit med god tid.
 #282939  av Supramk3turbo

Ja, vi fra drammen burde vell rekke dit på 2 timer. Om ikke så blir vi vell ikke så alt for sene :)
 #282965  av junkern

han har(eller hadde) jz motoren fra mk 4,ikke så mye trim med tanke på hva man kan få ut av en sånn motor,men ganske bra i en mk3.men er jo ikke så mye igjen av hverken han eller bilen... men han skulle vist klare seg for han ville ut å kjøre sykkel igjen også... hehe.
 #282967  av KK-ma70

junkern skrev:han har(eller hadde) jz motoren fra mk 4,ikke så mye trim med tanke på hva man kan få ut av en sånn motor,men ganske bra i en mk3.men er jo ikke så mye igjen av hverken han eller bilen... men han skulle vist klare seg for han ville ut å kjøre sykkel igjen også... hehe.
? En 2jz mk3 som ingen hær inne har plukket opp.....!!!!! SKJERPINGS GUTTER....!!!!

Synd med kompisen din da :( Og bilen :(
 #282988  av Supramk3turbo

junkern skrev:han har(eller hadde) jz motoren fra mk 4,ikke så mye trim med tanke på hva man kan få ut av en sånn motor,men ganske bra i en mk3.men er jo ikke så mye igjen av hverken han eller bilen... men han skulle vist klare seg for han ville ut å kjøre sykkel igjen også... hehe.
Sikker på at det var en 2jz....Bare litt rart at ingen har værken sett eller hørt noe om den. Har han gjort det selv??

Ja, steff. Best å komme seg hel nedover :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10