TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #282249  av Stølen

Kunne du mekka en versjon av det siste bildet uten rødskjær i himmelen...? Tror det funker bedre med det gråskjæret Diabloen har over hele bildet.
 #282305  av Stølen

Jeg tror fortsatt det kunne funka :)
Det er et bra bilde med mye innhold, det blir litt for "todelt" med to forskjellige farger.

Men smaken er som baken..! ;)
 #282918  av celicat23

KK-ma70 skrev:Da var et av bildene dine med i nyeste Autofil Marius :D Side 82. Synd det var så lite... :(
Takk for at du sa ifra. Får bla igjennom på bensinstasjon i morgen tidlig :)
 #283016  av lasse

KK-ma70 skrev:Da var et av bildene dine med i nyeste Autofil Marius :D Side 82. Synd det var så lite... :(

Og hvilken nyyyyyyyydelig bil det var :D :D :D
 #283025  av celicat23

lasse skrev:Og hvilken nyyyyyyyydelig bil det var :D :D :D
Bensinstasjon ute på bondelandet hadde ikke det siste bladet så jeg fikk ikke sjekket, men regner med det er en rød mr2 :) hehe Tenk, for prisen av 1stk 0.5L urge så har du fått 20 bilder av bilen din og til og med bilen i autofil :wink:
Sist redigert av celicat23 den 15 mar 2008 10:15, redigert 1 gang totalt.
 #283057  av Supramk3turbo

Jah, skikkelig flink er du. :) Hadde vært moro om du hadde giddi å tatt noen bilder av bilen min når jeg er ferdig med den. Må ha litt bilder av bilene opp igjennom vettu, så man har noe å se å tenke tilbake på når man blir gammal å grå :D
 #283066  av celicat23

KK-ma70 skrev:Billig PR :mrgreen: Bra du ikke driver butikk :wink:
Fra GRATIS så tror jeg prisen blir mer sånn her i år:

200kr for oppmøte
100kr pr time
+ Eventuelle reiseutgifter (avtales på forhånd)

For Lasse sin del så ville "regninga" blitt noe sånt som:

200kr for oppmøte
3x100kr pr time
100kr reiseutgifter (lillestrøm-oslo)
= 600kr

For det har han fått 21 bilder som hver har tatt meg rundt om kring 2 timer i gjennomsnitt og redigere. Så 42 timer redigering + 3 timer fotografering = times pris på 13,33 kr.

x-faktoren i det hele er jo at det er umulig på forhånd og si hvor mange "bra" bilder man får ut av det. Men her får folk se hva jeg har gjort fra før av og vurdere selv om det er verdt risikoen.

Det er ikke noe jeg kommer til og bli rik av, men det er heller ikke poenget. Det er ikke en jobb - det er en hobby, noe jeg gjør fordi det er gøy. Alt jeg prøver er og gå i null, istedenfor heidundrane minus :wink:
 #283068  av celicat23

Supramk3turbo skrev:Hadde vært moro om du hadde giddi å tatt noen bilder av bilen min når jeg er ferdig med den.
Bare og sende meg en PM når den er ferdig det, så kan vi sikkert få avtalt noe.
 #283335  av lexusmann

Utrolig stilig, Marius!!! :D
 #283354  av celicat23

lexusmann skrev:Utrolig stilig, Marius!!! :D
Takker :D Oppdatert hvordan galleriene (photoshoots) vises nå, så ikke alle bildene lastes på en side med en gang + la til en side på "about me" delen (legge til mer der senere).
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 103