TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282800  av Supramk3turbo

Ja, da er det bare ut å skru da vell, må jo få på plass BC'n til sommeren :) Ja, blir vell litt mere etter hvert, åsså litt mere etter det igjen sikkert. he he. Vi får se. Tror det holder så langt for en stund. Gjøre noe små mods for å øke holdbarheten på den kanskje. Har også lyst på 6 trinns kasse da. Vet ikke hvordan det er å få til.. Skal du på noen treff med bilen til sommeren eller??
 #282801  av Supramk3turbo

Topaz skrev:
Lørnings skrev:Man glemmer det fort når sola står høyt på den blå himmelen og vinden fra det åpne targataket blåser i håret :D
Hmmm...jeg blir nok nødt til å stikke opp rævva jeg da...istedenfor hue!!!!
He he, ja det var det da :lol: Ville nok anbefalt hode, selv om det hadde vært artig å prøve. he he he
 #282804  av KK-ma70

Ikke umulig med 6trinn. Fikk spørsmål om jeg ville ha det, men det ble for dyrt da. Er usikker på om det er samme 6trinn til 1j og 2j da :roll:

ACR er iallefall spikret og klart :D Annet er usikkert ennå. Men det er jo bare 50mil til Oslo herfra, så en snartur nedover i landet er ikke utelukket. Tar det som en dagstur :wink:
Sist redigert av KK-ma70 den 12 mar 2008 23:04, redigert 1 gang totalt.
 #282806  av Supramk3turbo

Ja, det må du gjøre vettu:) Eller om dere arrangerer et supra treff nærmere midten av norge, så får vi med oss Tojo å gutta der oppe ifra:)
 #282809  av Topaz

KK-ma70 skrev:Men det er jo bare 50mil til Oslo ferrifra, så en snartur nedover i landet er ikke utelukket. Tar det som en dagstur :wink:
Ja jøss....ikke no å lure på det vel :)
 #282811  av KK-ma70

Topaz skrev:
KK-ma70 skrev:Men det er jo bare 50mil til Oslo ferrifra, så en snartur nedover i landet er ikke utelukket. Tar det som en dagstur :wink:
Ja jøss....ikke no å lure på det vel :)
Vet vell du alt om som tar toget opp til Trondheim for å sitte på en bil til en fyr du ikke kjenner, for så å fly ned igjen samme dag :wink:
DET er entusiasme gutter :D
 #282812  av Topaz

Fin tur det.....fikk jo med kjøringa på bana oppi der og :D
 #282815  av tojo

KK-ma70 skrev:Høres kurant ut. Ble vist et supratreff til Tevodekk sånn plutselig da :wink:
Hvis Tojo NOENGANG BLIR FÆRDIG MED BILEN.......... :mrgreen: hint hint :wink: Prioriterin Tojo, prioritering :D
Hehe joda skal være klar til seinest Mai/Juni den. :D

KK-ma70 skrev:Ikke umulig med 6trinn. Fikk spørsmål om jeg ville ha det, men det ble for dyrt da. Er usikker på om det er samme 6trinn til 1j og 2j da :roll:

ACR er iallefall spikret og klart :D Annet er usikkert ennå. Men det er jo bare 50mil til Oslo ferrifra, så en snartur nedover i landet er ikke utelukket. Tar det som en dagstur :wink:
Ja er samme 6trinns om du skal ha den på 1JZ eller 2JZ(v160/V161) passer med 2små modifikasjoner på tunellen i mkiii. Andre ting er oppkobling(speedsensor,mellomaksling,link,ryggelys osv).

Vi ser frem til en SUP(erb)RA sommer. :D
 #283178  av Supramk3turbo

Noen bilder av bodykittet og stolene. Beklager rotet rundt stolene, men driver å pusser opp serru :D

Prøvde å tilpasse de orginale supra skinnene til å passe på Recaro stolene i dag, men må nok bygge de ut en liten centimeter, skinnene butter i stolen når stolen skal dras frem å tilbake, blir nok greie på det...
Vedlegg
Bodykit1.JPG
Bodykit1.JPG (197.77 kiB) Vist 1327 ganger
Body3.JPG
Body3.JPG (187.84 kiB) Vist 1326 ganger
Bodykit.JPG
Bodykit.JPG (222.37 kiB) Vist 1334 ganger
Hekkskjørt1.JPG
Hekkskjørt1.JPG (108.64 kiB) Vist 1323 ganger
Stoler.JPG
Stoler.JPG (114.68 kiB) Vist 1323 ganger
 #283721  av Supramk3turbo

Endret navnet på emne jeg, ble ikke så lite mk3 prosjekt alikevell :)

Ang. bilen, så er den så å si klar nå. Alle rør er montert å den er startet...men..det er altid et men, he he. Erik hørte en liten lager lyd i motoren, viser seg at det burde byttes et lager på et av stempel armene, Rådelager, så da bytter han alle like så greit, flink man:) Bestillte da det siste lager settet som er på lager i Norge, litt flaks med den :) Så da blir det greie på det.

Hørte på pris ang. klargjøring å lakkering av body kittet. De skulle ha 3000 kr for hele kittet på Auto lakk i drammen. Syntes da det var en fornuftig pris, så de får nok lov til å gjøre det :D
 #284102  av TommR

like greit å få fikset slikt med en gang ja, når bilen står hos grom gutta ;) hehe gleder meg til å se bilen din nå. Blir nok rimelig strøken! :D
 #284155  av KK-ma70

Tror det blir en bra bil dette :D

Hva ga du for bodykittet ferdig levert?
Tenker på noe lingnende selv. Blir iallefall samme sideskjørt og bakfanger. Har ikke bestemt meg for hel front eller frontleppe ennå.
 #284158  av Supramk3turbo

Hei, takk for hyggelig tilbakemelding:)
Jeg ga ca 5000 for bodkittet, ferdig levert på døra. Kjøpte det på Ebay, dette er bare en kopi. Men kvaliteten er ikke så værst. Skal prøve det på bilen når jeg kommer hjem så kan jeg gi en lyd hvordan pass formen er...

Hvordan frontfanger du skal ha, det er det vell ikke noen tvil om?? he he. Det er jo denne som er penest :D Må bare finne noen grøfte lys som passer greit. Tror jeg har funnet de..
 #284162  av Lørnings

Jeg synes navnendringen på tråden er vel fortjent! :wink: Ser bra ut dette her! Den kommer til å bli heftig :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 62