TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gleder oss til sommeren

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #283240  av Supramk3turbo

Sitter å kikker litt på gamle Gatebil filmer :D Får frysninger på ryggen. Håper på en knall bra bil sommer :)

#283289  av KK-ma70

Begynte å se muligheten for tørre og is frie veier i trondheim før helga. Var bra temperatur ute og greier, men tror du ikke det kom 10CM nysnø over natta da......... AAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
 #283290  av Supramk3turbo

He he, ja ja. Sånn er det, men det er ikke så lenge igjen nå... "Mai", Juni så er sommeren her for fullt :D
 #283371  av ArildM

KK-ma70 skrev:Begynte å se muligheten for tørre og is frie veier i trondheim før helga. Var bra temperatur ute og greier, men tror du ikke det kom 10CM nysnø over natta da......... AAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Akkurat samme følelsen selv her. Har brent bort 7-8k forrige gang jeg la over til sommerfelger for tidlig, ble overrasket av kraftig snøvær der jeg bodde før og plutselig hadde jeg stort behov for å bytte bakskjerm :lol: Men over påske så må det da gå an å legge over til sommerfelg? :)
 #283396  av KK-ma70

hehe.. plutselig behov :D Leit med skjermen, men bra formulert :D

Håper at det blir bedre etter påske ja. Har egentlig ikke noen store planer om å ta ut bilen før mai, men en liten tur hadde vært greit.
 #283498  av EXS

KK-ma70 skrev:Begynte å se muligheten for tørre og is frie veier i trondheim før helga. Var bra temperatur ute og greier, men tror du ikke det kom 10CM nysnø over natta da......... AAAHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

sånn det blir nordpå :)

har kjørt med sommerdekk i en mnd nå... lenge leve det varme sørlandet :wink:
 #283604  av EXS

det var på tide stiffy... er en helt annen bil nå, tror det ligger noe i det at felgene utgjør 50% av utsenet til bilen ;)

nå må jeg bare få lakka ferdig mine felger så jeg kan få de på igjen, ikke bra og kjøre med piggdekk etter påska... da er det bot ute og går skule jeg bli stoppa.
 #283628  av hmsilset

EXS skrev:

sånn det blir nordpå :)

har kjørt med sommerdekk i en mnd nå... lenge leve det varme sørlandet :wink:
heldig dere sørlendinger.kom nettop en meter snø her :x :D
 #283753  av lexusmann

Heldige sørlendinger??Er jo kommet sykt mye snø på sørlandet?? :wink:
 #283757  av Supramk3turbo

He he, ja. Nesten bedre å være på jobb i hammerfest nå :D
 #283841  av EXS

lexusmann skrev:Heldige sørlendinger??Er jo kommet sykt mye snø på sørlandet?? :wink:
hehe jepp, har vel kommet nesten en halvmeter i helja... ventet ikke den :( lenge leve vårt "nye" stabile klima:P

men hell i uhell at jeg bytta tilbake til vinterdekka tidligere i uka pga lakkering av sommerfelger :D
 #283885  av kvassheim

var ute og hadde 734 donust med nykjøpt gt4 på onsdag.. Da var det plutselig litt artig med snø igjen, men ingenting overgår en god sommersdag 8)
svive rundt på rudskogen, drikke øl, myse på frekke biler og damer som har på enda mindre klær enn deg selv :mrgreen:
Der har du det gode liv ! btw, noen som så fensportcelicaen i aksjon i fjor? Ble plutselig heltebilen min..