TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra mk3 street meet i oslo omrÃ¥det

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #283145  av Supramk3turbo

Vi har en liten plan om å ta det neste i Valdres faktisk. Steff-Mk3 har en bekjent med Dyno, så blir det et bremse treff da kan man si :) he he. Men kan jo være man tar seg en tur til ACR en gang også...
 #283279  av junkern

faen, fordelern på ke 70 tok kvelden på fredags natt, så det ble ikke noe treff på meg.

ang supra, bilen ble kjøpt inn til norge i september i 07, begynte å bygge om med en gang og var ferdig i feb 08. planen var at den skulle komme til rudskogens første treff som en slags prøve helg for å drifte litt. han som eier bilen er ikke helt innen for det å skryte av bilen sin, og er generelt ganske sky for at ting skal komme ut før han vil det. men mulig folks at bilen skal bygge opp igjen hvis han kommer seg på beina igjen. det får tiden vise.
 #283393  av jacquelin

( skriver litt sent men ) Kjempebra treff! Som sagt av andre meget bra initiativ av Topaz. :D Gøy å se så mange strøkne Supraer. 8) Gleder meg masse til neste gang! Hva med et treff i Bergensområdet? :P
 #283395  av Supramk3turbo

Bergen er sikkert også aktuelt:) Går vell noen Mk3'er rundt om bergen/Haugesund/stavanger også...
 #283643  av jacquelin

SÃ¥ vidt jeg vet er det tre Mk3-er til i Bergen. Hakket mindre enn hos dere da men. :P De blir sikkert glad for et treff! :D
 #283705  av toyparts/mvp norge

jacquelin skrev:SÃ¥ vidt jeg vet er det tre Mk3-er til i Bergen. Hakket mindre enn hos dere da men. :P De blir sikkert glad for et treff! :D
går mange flere en det
1 din sølv
2 trille sin svart
3 henning sin svart
4 andreas larsen sin blå
5 en på laksevåg sølv
6 en på lindås rød
7 en på sotra/øygarden sølv
8 en i fana hvit

Er vel de jeg kommer på i farten. kunne jo tatt et generelt supra dynotreff hoss oss også for den del, har jo god plass til ca 30 biler
 #283713  av Supramk3turbo

Jasså, er det så mange:) Hadde vært moro å samlet alle de + alle herfra. F.eks hos Erik på en fin sommerdag... Da må du arrangere et lite treff da Erik :)
 #283729  av toyparts/mvp norge

Supramk3turbo skrev:Jasså, er det så mange:) Hadde vært moro å samlet alle de + alle herfra. F.eks hos Erik på en fin sommerdag... Da må du arrangere et lite treff da Erik :)
er mye bedre om dere blir enige om en dato, kan seff fikses det men vil helst la være, prøv å få til noe så gir dere oss en lyd i så fall så tar vi å skryter og lyger litt, pizza på peppes og et dynotreff i så fall, kunne funket det.

Hos oss er det jo stort sett alltid inne noen supraer også, så da blir det litt flere pluss at dere får sett litt mere på prosjektene som vi holder på med hehehe
 #283732  av Supramk3turbo

Ja, hadde virkelig vært noe det:) Bare det å finne en fin sommerdag i Bergen da. Blir sånn impuls treff...he he. sorry :wink:

Vi får se hva de andre her inne mener...
 #283735  av toyparts/mvp norge

Supramk3turbo skrev:Ja, hadde virkelig vært noe det:) Bare det å finne en fin sommerdag i Bergen da. Blir sånn impuls treff...he he. sorry :wink:

Vi får se hva de andre her inne mener...
jepp gjør det.
 #283739  av Supramk3turbo

KK-ma70 skrev:Høres bra ut det :D Men impulstreff blir litt drøyt ifra trondheim :wink: Må heller prøve på en gitt dato mellom 14\7 -> 3\8 :D
He he, blir litt drøyt i fra drammen også faktisk. Ja, må bare sette en dato egentlig. Får vente å se først om flere melder interesse :)
 #283758  av Topaz

I`m in :)
Kanskje kjøpe med meg ei 154 kasse m/jz clutch kåpe...
om du fortsatt skulle sitte igjen med noen av de da den tid kommer, toyparts...
 #283838  av toyparts/mvp norge

Topaz skrev:I`m in :)
Kanskje kjøpe med meg ei 154 kasse m/jz clutch kåpe...
om du fortsatt skulle sitte igjen med noen av de da den tid kommer, toyparts...
Har ikke nå nei, men er bare til å gi en lyd litt før du trenger det så kan det bestilles.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10