Abramz skrev:FireWalk skrev:Jeg vil si at i 99% av tilfellene så lønner det seg på sikt å kjøpe en litt dyrere som er i god stand enn å kjøpe den billigste man finner og tenke at "issda, jeg kan jo alltids fikse de småtinga der.." men faktum er at det baller alltid på seg! er en ting forsømt så er som regel alt det andre det og...
Kan ikke bli mere enig der 
da havner nok bilen min under den 1%'n som det ikke lønner seg...jeg betalte 120k for min, og da var den gått ca175k, men jeg tenkte at siden den var en 93"mod (og den hadde den fargen jeg ville ha) pluss at alle bilder og info jeg fikk av bilen såg ganske bra ut, og den virket ganske bra når jeg prøvekjørte den...men allerede før jeg var kommet hjem merket jeg at ene bremsen ikke var som den skulle og det viste seg at det ikke var mer belegge på noen av klossene bak...eller den tid har problemene bare fortsett, understellet var helt på trynet så har måttet ut med 18 lapper hos toyota for å få fikset det, og nå har dynamoen tatt kvelden, i tillegg lekker taket og det lekker en plass i bagasjerommet...
kan legge til at jeg var ganske naiv og da jeg kjøpte bilen, det er min første bil og var helt i ekstase for at jeg skulle få drømmebilen, og da jeg såg eieren kjøre nedover veien for å vise veien hjem til han ble jeg helt i 100...han viste meg en naf test av bilen som var ifra januar eller februar samme året så jeg tenkte bare at det ikke kunne vere så mye som kunne ha skjedd siden den tid, og jeg kjøpte den i november...
men bortsett fra det er bilen helt super;) når den går da vel og merke:P hehe...
men mitt tips er hvertfall at du som regel får det du betaler for, og kjøper du en litt dyrere bruktbil, bruk gooood til å prøvekjøre den og se over den...