TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er drømmebilen din fra 80 tallet?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #283973  av Supramk3turbo

He he, ikke sant :lol: Han kjøpte den fra et museum, den er så godt som ny. Må bare gå over motoren da alt av pakninger å diverse er tørket ut.
 #283974  av sindrejl

EXS skrev:
chris skrev:
sindrejl skrev:Det svaret er enkelt, lamborghini Countach Anniversary

http://www.seriouswheels.com/pics-jkl/L ... d-4-st.jpg
Henger meg på denne. Ingen tvil ;)
dette må være den bilen av samtlige jeg har sotte i som er vanskligst og komme seg utav.... sitter DYYPT i de bilene der.
drittøft :D elsker sånt. umulig å komme inn i, umulig å se ut av, umulig å kjøre og umulig å komme ut av :D
 #284056  av sindrejl

Thomas S skrev:Dette er min drømmebil
Bilde
sært, det der er ikke en drømmebil, men en bil man ønsker seg, vil nå jeg påstå ;)
 #284059  av celica_st185

Husker godt første gangen jeg så en Lamborgini Countach i den første Cannonball filmen. Drømmebil fra første stund det :) Lyden er jo helt magisk 8)

Men hadde lett valgt en Diablo forran Countachen, man nå kom jo ikke den før i '90...
Vedlegg
lam.jpg
lam.jpg (193.77 kiB) Vist 195 ganger
 #284076  av Thomas S

sindrejl skrev:
Thomas S skrev:Dette er min drømmebil
Bilde
sært, det der er ikke en drømmebil, men en bil man ønsker seg, vil nå jeg påstå ;)
Si ifra vist du finner et slikt eksemplar :mrgreen: Har aldri likt Italienere å slikt så :P ER en 99% japsemann ;)
 #284096  av Andy_Celica

Porsche 911 turbo fra 80 tallet er drømmebilen her.
 #284289  av James

Helt uten tvil valgt en Ferrari F40 :)
 #284378  av cameleon

2r-e-rik skrev:dette er den ultimate bildrømmen over dem alle:
Det der kalles tauebil. ikke drømmebil :P
 #284424  av 2r-e-rik

cameleon skrev:
2r-e-rik skrev:dette er den ultimate bildrømmen over dem alle:
Det der kalles tauebil. ikke drømmebil :P
haha.. det er gr. A versjonen som er drømmebil.