Det som kan være med disse som jeg kjenner til, som du ganske lett kan sjekke er:
-Tenningskomponenter, fordelerlokk, rotor osv. kan være forbruksvare. Kjenner det på nykking under pådrag.
-Knocksensor, noen har hatt problemer med at denne er røket. Dette går kraftig ut over ytelse.
-Oljelekkasjer, kan ofte være bagateller som f.eks toppdekselpakning, o-ring til fordeler, bunnpannepakning e.l
-Toppakning, sjekke om det er olje i kjølevannet, eller vann i oljen. Hadde også tatt en komp-test for å sjekke at stempler og topppakning er i god stand.
-Turboen, sjekke slakk opp\ner og inn\ut. Mye olje i innsugsslanger kan tyde på trykk i veivhus altså lekkasje i stempelringer.
-Synkringene i girkassen kan også bli dårlige ved bruk av feil girolje, dette merker du ved girskift.
-Foringer, på bakdiffen og bakre krengestag kan føre til klunkelyder hvis du rykker litt med gassen, ganke enkelt å skifte med oppgraderte.
-Clutch, særlig hvis den er trimma.
Ellers er det solide og gode biler som blir ganske gøye, med ganske enkle oppgraderinger
Kom gjerne med kommentarer hvis det er noe jeg har glemt eller skrevet feil, har selv bare hatt en av disse bilene selv, så kan jo være andre ting og...