TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• selger mr2 med automatgir, men uten motor

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #283292  av adrian

hei

jeg vurderer å selge bilen min uten motor p.g.a rådebank.

det er en mr2 us modell 91 men registrert i 90. karrosoriet har gått ca.185000. den er litt matt i lakken også. farge type svart. har netopp hadt den på service. har skiftet pakkninger på bunnpannen for 2 ukersiden. rattet er også litt slitt

den har:

autogirkasse
cruisecontrol
servo
ikke abs
airbag
det er dette som skiller den fra de vanlige mr2 90 modellene

dere treffer meg på:

e-mail`: adrianhaugen@gmail.com
tlf: 93215656

ser at kun seriøse henvendelser tar kontakt. sikkert brukt over 50 k på reprasjoner. har kvitt på det. alt er gjort hos toyota
 #284088  av adrian

siden jeg har fått noen tilbud så skriver jeg inn prisen her jeg ser for meg.

det man vil ha er 40 000kr. siden man ikke er i den situasjonen at man ikke trenger å selge. vuderer enda om man skal fikse den selv
 #284138  av adrian

meste av slitedeler skal være byttet. eneste rusten jeg vet om er rust med venstre dør en liten flekk. under har jeg ikke sett enda. luftfiltret kan være lurt å bytte. står et kn-filter i den nå. men var på tur å skulle kjøpe nytt når bilen sa stopp. skal hente to splitternye sommerdekk som ble vert for litt siden. de to anndre dekkene er nesten ikke brukt. vinterdekkene kjøpte jeg i september. alt av service og slik har toyota gjort. det eneste som jeg har gjort er å bytte bremseklossene bak.
 #284908  av adrian

christer skrev:hvor mye veier bilen?
er vel lettere uten t-tak...
har du noen bilder?
har ikke bilder. er ikke noe særlig lettere en de vanelige mr2ene. tror den veier 1260kg noe rundt der