TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%
 #28441  av chris

hmsilset skrev:Hei,det er jo litt langt å kjøre dette da på ei helg.blir jo
10 timer hver vei.. :? men jeg skal prøve å møte opp da 8)
synes vi kan ha et større treff i slutten av juni,for da har jo mange
flere tid.jeg kan fikse med overnattinger og sånt på en mer sentral plass.
Og da mener jeg for alle! :idea:
Er jo ikke lenger for deg enn det er for hele gjengen som skal kjøre fra Trondheim ;)

#28473  av hmsilset

neida,er ganske nøyaktig like langt.
Er ikke noe problem for meg igrunn 8)
Godt nyttår da!

#28474  av Mr2 Mk2

Er HÅÅÅPLØØS på geografi så jeg skal ikke engang late som jeg vet hvor Arendal er :wink: Men kommer Uansett om det er i Afrika jeg :D :wink:

#28503  av MRQuoc

Jostein skrev:Er HÅÅÅPLØØS på geografi så jeg skal ikke engang late som jeg vet hvor Arendal er :wink: Men kommer Uansett om det er i Afrika jeg :D :wink:
:mrgreen:
:wink:

#28548  av cameleon

Jostein skrev:Er HÅÅÅPLØØS på geografi så jeg skal ikke engang late som jeg vet hvor Arendal er :wink: Men kommer Uansett om det er i Afrika jeg :D :wink:
Du slår ikke meg alikevel. På en geografiprøve i 8klasse presterte jeg å plassere Sør-Trøndelag der Nord-Trøndelag ligger og omvendt. Finmark og Troms ble prasert rett, mens plasseringen av fylkene i sør var så elendig at læreren hadde skrevet med store røde bokstaver " LES MER TIL NESTE PRØVE KIM" Karakter: NG- :lol:

Mitt svar til læreren i dag er : Se på skiltingen eller kjøp deg GPS. En kan godt bli alt fra vasker til lege selv om man ikke kan å passere fylkene rett. Ingen som kommer å sier. Ja du skal få denne jobben hos Gundersen Advokat AS hvis du vet hvor Troms og Aust-Agder ligger :P

#28556  av sindrejl

hihi ;) takke seg til visveg.no og telefonkatalogen :D

#28558  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:
Du slår ikke meg alikevel. På en geografiprøve i 8klasse presterte jeg å plassere Sør-Trøndelag der Nord-Trøndelag ligger og omvendt. Finmark og Troms ble prasert rett, mens plasseringen av fylkene i sør var så elendig at læreren hadde skrevet med store røde bokstaver " LES MER TIL NESTE PRØVE KIM" Karakter: NG- :lol:

Mitt svar til læreren i dag er : Se på skiltingen eller kjøp deg GPS. En kan godt bli alt fra vasker til lege selv om man ikke kan å passere fylkene rett. Ingen som kommer å sier. Ja du skal få denne jobben hos Gundersen Advokat AS hvis du vet hvor Troms og Aust-Agder ligger :P
Hehe vel har hatt 1 geografi prøve i hele mitt liv og karakteren ble det samme som antallet geografi prøver :roll: fikk også 1 i "karakterboken" sammfunnsfag det året på ungdomskolen?noe jeg gir geografien æren for..Venter bare på at noen skal spandere tur på meg så jeg får lært litt :roll: er generelt håpløs på slikt: søknaden om førerkort som jeg skulle fylle ut skrev jeg: Kommune:Hordaland :roll:

#28606  av cameleon

Hit skal vi :D
Vedlegg
arendal.gif
arendal.gif (6.34 kiB) Vist 4064 ganger

#28607  av Mr2 Mk2

cameleon skrev:Hit skal vi :D
ahh men hvor er jeg da?der det står Bergen eller? :wink:

Er jo bare 2cm fra bergen det! :D Også ligger det like ved vannet ser jeg :wink:

#28708  av chris

evt litt mer detaljert ;)
Vedlegg
sørlandet.jpg
sørlandet.jpg (55.21 kiB) Vist 4040 ganger

#28777  av MRQuoc

Det er uansett 2 Europaveier de fleste kommer til å ankomme byen med ..
den som kommer vest-\sør fra og den som kommer øst-\nord fra .

om vi klarer å "plukke" med folk på veien så ender vi kanskje med at det er 2 store kolonner fra begge sider av byen som tar dem med storm og kaos i bybildet? :mrgreen: før vi drar mot stedet vi skal være :] ( kanskje vi kan få med noen andre toyota'er i byen :]

Noen skulle organisert "hoved"-kjøringen :]

#28789  av chris

MRQ skrev:Det er uansett 2 Europaveier de fleste kommer til å ankomme byen med ..
den som kommer vest-\sør fra og den som kommer øst-\nord fra .

om vi klarer å "plukke" med folk på veien så ender vi kanskje med at det er 2 store kolonner fra begge sider av byen som tar dem med storm og kaos i bybildet? :mrgreen: før vi drar mot stedet vi skal være :] ( kanskje vi kan få med noen andre toyota'er i byen :]

Noen skulle organisert "hoved"-kjøringen :]
Jeg har småtenkt litt på det der, og tror vi "organiserer" to kolonner, med opp-plukking underveis. Den ene fra Stavanger, hvor også alle fra Bergen/Haugesundsområdet følger med, som følger E39 ned til E18, og videre opp til Arendal. Den andre fra Trondheim, hvor folk som kommer lenger nordfra følger med på, kjører E6 eller Rv3 sørover, plukker opp folk fra nordvestlandet på Dombås eller Alvdal, og folk fra Hedmark/Østlandet følger på underveis, gjennom Oslo, og videre ned til Arendal. Kan ta å sette opp litt mer detaljert senere.

#28798  av kennethx

Hey hey!

Arendal er faktisk hvor jeg kjøpte bilen min!

Jeg kjørte nordover til E134 (haukeligrend) på vei hjem til Bergen. Var en koselig vei, som forøvrig var snø/is belagt i mars (veistykket fra Arendal til Haukeli)

#28802  av chris

kennethx skrev:Hey hey!

Jeg kjørte nordover til E134 (haukeligrend) på vei hjem til Bergen. Var en koselig vei, som forøvrig var snø/is belagt i mars (veistykket fra Arendal til Haukeli)
Ja, det går også an. Det er faktisk 4 mil kortere enn å kjøre via stavanger. og sparer sikkert noen bommer og ferjer også. Spørsmålet er jo om dere vil kjøre egen kolonne fra bergen, eller kjøre i lag med rogalendingene :)

#28804  av Mr2 Mk2

chris skrev:
kennethx skrev:Hey hey!

Ja, det går også an. Det er faktisk 4 mil kortere enn å kjøre via stavanger. og sparer sikkert noen bommer og ferjer også. Spørsmålet er jo om dere vil kjøre egen kolonne fra bergen, eller kjøre i lag med rogalendingene :)
Kjøre via stavanger blir vel en god del dyrere for oss fra bergen?
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16