TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min førstebil :D 1990 Celica GT-4

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #284743  av Offern

Satt lenge å kikka på BMW og MB men fant heldigvis til vettet og kjøpte meg en Yota :D

Er ikke strøken og skilter kommer på den til uka forhåpentligvis... Har oppkjøring om 2uker ca. så det passer bra.

Så hva syns dere om førstebilen min?
Vedlegg
DSC00403.JPG
DSC00403.JPG (479.79 kiB) Vist 4737 ganger
DSC00404.JPG
DSC00404.JPG (371.3 kiB) Vist 4738 ganger
DSC00405.JPG
DSC00405.JPG (496.83 kiB) Vist 4736 ganger
DSC00406.JPG
DSC00406.JPG (373.17 kiB) Vist 4736 ganger
 #284746  av Daniel HS

Utrolig feit førstebil dette! Er vel generelt en feita bil! Noen planer for den eller?
 #284967  av Tomera

Ser veldig pen ut den! Gratulerer med en utrolig helrå bil! Gled deg til vintern ;)
Men brutal førstebil du har kjøpt deg! Ta det med ro til du lærer bilen å kjenne :wink:
 #284976  av tojo

Grattis med RÅ førstebil,husk bare å kjør med fornuft :D
 #285025  av Supramk3turbo

Gratulerer ja:) Fin bil. Husk også at 4wd går fort på snø, men stopper ikke fortere :D He he, alle kommer med et par visdomsord :wink:
 #285029  av Supramk3turbo

Ja, helt sant KK-ma70. Jeg har heldigvis hatt flaks, aldri vært utfor en eneste bulk med meg bak rattet. Men nå er jo jeg født forsiktig :D he he. Tenker alt for mye konsekvenser, men det er akkurat det som er viktig. Tenk konsekvenser, ofte går lysten foran fornuften...
 #285107  av cameleon

grattis med førstebil ja! som natt og dag i forhold til hva jeg hadde som første bil :mrgreen:
men som folka sier, ta det med ro når du kjører :wink:
 #285113  av James

Grattis med fet førstebil ja! Må passe godt på den :wink:
 #287824  av Offern

Desverre en stund siden jeg har vært her inne på forumet nå. Fikk lappen tirsdag den 15. april og kjørte med den i 10 dager frem til torsdag 24. da toppen gikk til helvete etter en tur til biltema for å kjøpe noen jalla tåkelys til jeg får tak i orginale. Hadde frem til dette en del planer med bilen:

-Bytte til slissa og borrede skiver overall
-Bruke det eksisterende System 10'' for å bygge anlegg ut av dette, altså bytte elementer og få bygd ei spesial Basskasse bak med 12 tommere. men styringa til det mangler.(den som ligger under setet på høyre side).
-K&N innsats eller konfilter. Anbefalinger??
-Bytte til komplett skinninteriør etterhvert.
-Bytte alt av slitedeler.
-Coilovers.
-Fikse/bytte kanalen på passasjersiden...
-Sist men ikke minst strippe bilen helt. sandblåse den og lakkere den tilbake i 3E5 Super red.
Sist redigert av Offern den 27 apr 2008 16:29, redigert 1 gang totalt.
 #287827  av ErikG

Dette var kjipt å høre. Hva har skjedd med toppen?
 #287828  av Offern

Forhåpentligvis er det bare topppakningen som har tatt kvelden. Nårjeg kjørte fra biltema og til lørenskog og parkerte så plystret bilen akkurat som på en gammel kaffekjele. har satt den til en bilmekaniker jeg kjenner som skal se på den når han får tid... forhåpenligvis holder det med plansliping og ny pakning... :evil: