TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestille fra Twos R Us

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #285118  av Crafter

Hei!
Til dere som har bestilt fra Twos R Us, måtte dere betale toll på pakken når den kom til norge eller setter de ned verdien/skriver at det er gave?
Hvis man må betale toll på pakken, hvor mye vil det utgjøre om man handler for f.eks. 5000 nok?
Er det forresten mye i frakt ca?

-Daniel-
 #285121  av tojo

Crafter skrev:Hei!
Til dere som har bestilt fra Twos R Us, måtte dere betale toll på pakken når den kom til norge eller setter de ned verdien/skriver at det er gave?
Hvis man må betale toll på pakken, hvor mye vil det utgjøre om man handler for f.eks. 5000 nok?
Er det forresten mye i frakt ca?

-Daniel-
Evnt toll ca 1250,- frakt kommer ann på hvor tung/stor pakken er.

FLYTTET grunnet: ingen firma "annonse" men generelt spørsmål.
 #285125  av Master

Send dem en mail ang pris på frakt.. De er veldig raske å svare. Gave gjelder ikke fra firma til privatperson
 #285137  av ArildM

Toll blir vel 25% mva på de fleste varer. Samt tollgebyr, 200,- eller noe sånt.
Virker som om kanskje 20-30% av pakkene slipper gjennom uten toll såvidt jeg har erfart?

Mulig jeg har hatt flaks 8)
 #285154  av Crafter

Ok, så jeg må vel bare regne med 25% mva i utgangspunktet og heller ta det som en bonus om jeg slipper unna :D Blir vel en del billigere enn i Norge uansett...
Har dere lignende sider som har mr2 mk1 deler?
Hvordan betalte dere, bruker han paypal eller?
 #285193  av ArildM

TwosRus er definitivt best på Mr2 Mk1, tror jeg betalte med Visa sist gang jeg bestilte derifra. Veldig enkelt og greit, kjapp levering og i det hele tatt en veldig bra opplevelse. Seriøs og bra butikk 8)

http://www.mr2mk1club.com/panels.html
http://www.mr2mk1club.com/forsale.html
 #286964  av WaxFraq

har bestillt derfra en del ganger, å det har aldri vært noe problem! bare legg det du skal ha i handlekurven å "check out".
nå som dollar'n er så lav, så lønner det seg som fa**!! :lol: