TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Enda en 2JZ mkIII supra, It's ALIVE!!!!

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #284775  av TommR

okay, da blir det nok AEM. Viktig at spruten skal være enkel i bruk, montering og stabil. :D Da blir det AEM. Driver å mekker handleliste nå som jeg legger ut senere. :D morro detta! heheh :twisted:
 #284780  av Lørnings

TommR skrev: morro detta! heheh
Helt enig, men det koster å være kar! :P
Blir heftig etterhvert den bilen din nå Tommy! :D
 #284807  av toyparts/mvp norge

TommR skrev:okay, da blir det nok AEM. Viktig at spruten skal være enkel i bruk, montering og stabil. :D Da blir det AEM. Driver å mekker handleliste nå som jeg legger ut senere. :D morro detta! heheh :twisted:
bare husk å kjøp det av noen som har god support også.
 #284858  av Lørnings

toyparts/mvp norge skrev:
TommR skrev:okay, da blir det nok AEM. Viktig at spruten skal være enkel i bruk, montering og stabil. :D Da blir det AEM. Driver å mekker handleliste nå som jeg legger ut senere. :D morro detta! heheh :twisted:
bare husk å kjøp det av noen som har god support også.
Var det et hint? :wink: :P
 #284864  av TommR

hehe, kanskje. ;) har en kamerat som igjen har en kamerat som forhandler AEM og mange andre merker i Norge. Og er nok der jeg kommer til og mapp'en tror jeg. Er i nærområdet. Hadde jeg bodd nærmere Bergen hadde jeg stått på døra til Toyparts allerede ;) hehe må bare få etterbetalinga når jeg er ferdig med fagprøven, så blir det sprut. :D
 #284875  av toyparts/mvp norge

Nei egentlig ikke men vi har sluttet å hjelpe de som ikke har kjøpt hos oss over tlf rett og slett pga vi ikke tjener noe på det, var bare derfor
 #285187  av Supramk3turbo

Nå har jeg bilen hjemme :D Skulle vi treffes på lierskogen??
 #285203  av Supramk3turbo

Sorry gutta. Jeg må nok skuffe dere, ser ut som jeg har en gåen toppakning, Norges første 2jz med gåen toppakning :D Skal sjekke ut litt mer, men ser ut som den må byttes...
 #285207  av Lørnings

Hva skjer med verden? :P Joda, vi burde møttes :wink: Finn ut hva som er gærnt først da=D
 #285215  av TommR

what!? Jøss, aldri hørt om at 2jz metall pakninga har gått før, også på orginal motor. Du har virkelig vært heldig, først rådelager ogsp toppakning. Da blir det skruing med påfølgende pils da :D hehe må møtes til helga kanskje da? Du får vel kjørt opp til lierskogen vel Thomas? ;) hehe
 #285219  av Supramk3turbo

Joda, skal nok klare meg til lierskogen. Den lekker fra eksos ut til kjølevann, så kjølevannet blir bare pumpet ut. Men så lenge jeg stopper å fyller innimellom går det "greit", liker det ikke men. Jeg skal på 80 talls parti i gøvik på lørdag. Hadde passet bra i morgen i grunn...Eller på søndag...

He he, Erik har heller aldri hørt om det...Må nok ha vært spesial bestilling :wink:
 #285240  av Lørnings

Imorra etter kl.6 er sikkert helt fint for meg :wink: Må få med meg Petter da, så han får fortalt dere litt om den sidetippa corolla'en :wink:
 #285244  av Supramk3turbo

Okei:) Jeg kommer. Skal vi møtes et sted først eller. Jeg vet ikke hvor det er, eller så kan jeg bare ringe deg henrik...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20