TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BGK arrangerer banekjøring 6 april pÃ¥ EikÃ¥s

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #285553  av Daniel HS

toyparts/mvp norge skrev:
Daniel HS skrev:
toyparts/mvp norge skrev:Var å herjet der i dag med celica supran, den ble skrudd sammen i panikk i helgen og jeg må si meg GODT fornøyd slik den funker i år, bilen er MYE mer stabil og tilgivelig nå enn i fjor, gleder meg til jeg får på coilovers framme om ikke lenge.
Må bare få si at den bilen er rå! Fett utseende, feit lyd, og ser ut til å gå greit!
Lov å spørre hvor mye hk det er i bilen?

Og det er bare å si ifra hvis du trenger en passasjer der ute en dag :P
bremst og justert i helgen endte på 609hk og 758nm målt på hjulene, på eikås i dag kjørte jeg et par runder med full pøs men feste eksisterte ikke så ble begrenset til grunntrykk som gir 555rwhp og ca 650-680nm

å være med en runde eller 5 kan sikkert ordnes.
Høres bra ut... :wink:

Nei, så ikke ut som du slet med å få den til å slippe, men syntes det ble vel glatt og sleipt på slutten utpå der!
 #285650  av Amund

Kvar er veltebøylen på denne bilen? Siden det står i reglementet at cabber skal ha hardtop eller veltebøyle så regner eg med at den har det, men kvar er den??

Bilde
 #285654  av toyparts/mvp norge

Amund skrev:Kvar er veltebøylen på denne bilen? Siden det står i reglementet at cabber skal ha hardtop eller veltebøyle så regner eg med at den har det, men kvar er den??

Bilde
sikkert inni a-stolpen :mrgreen: :mrgreen: bgk er så opphengt i sikkerheten, gammal vlvo 240 med 4stk i bilen er helt ok på banen, er ikke mye god sikkerhet det vil jeg si.