milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:Phva er din hermmelighet da?

milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:Phva er din hermmelighet da?
milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:PVar vell ikke du som dukket opp på Madla i havaii skjorte, shorts, slippers uten sokker og en 4pk cola midt på svarteste vinteren vell. Lo bra da jeg så han
christer skrev:plaget med rygge:P da er det ikke vanskelig;)milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:Phva er din hermmelighet da?
KK-ma70 skrev:milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:PVar vell ikke du som dukket opp på Madla i havaii skjorte, shorts, slippers uten sokker og en 4pk cola midt på svarteste vinteren vell. Lo bra da jeg så hanHan ble sendt hjem dagen etter
milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:PJeg dimmet på onsdag fra Madla og, grunnen var gravid dame så hadde no en skikkelig grunn
Thomas S skrev:milcom skrev:jeg dimma på onsdagen:D under 24 timer fra jeg gikk inn porten til jeg var ute igjen:PJeg dimmet på onsdag fra Madla og, grunnen var gravid dame så hadde no en skikkelig grunn
Men det merklige var at de ikke trengte papirer på det. Altså, hvem som helst kunne si si det og smøre på litt med økonomiske problemer, familieproblemer osv. Avtal en time med Psykolog og vips du er ute
sindrejl skrev:hva faen!?Ikke sant?