TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Toyota Carina II prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282623  av Mr_Storbrua

Åssen går det med fangerene da? Spent på å se åssen det blir detta her:)
 #282635  av HeBBeLiLLe

Jeg bor et stykke fra lakkern å bilen står der enda, regner med å hente den rett etter påske en gang så inntil da så er det lite som skjer
egentlig :) men så fort jeg får handa på bilen igjend så blir det mye skruing så da kommer det noen bilder kaske fort tenker jeg :)
 #283119  av lexusmann

Kjempestilig prosjekt dette... :D Hadde en sånn en gang, det var en 1,6 da...må få ut bilder etter hvert... :wink:
 #285408  av HeBBeLiLLe

ja kansje oppdater litt her også :) det har o skjedd litt i den siste :) bilen er hentet hjem fra lakkering og alle deller er også kommet hjem :) har skrudd og montert en del di siste dagene så nå er den nesten ferdig montert utvendig, mangler bare noen lister her og der. her er det noen bilder fra det som har skjedd :)

det er en del støv på de delene som har liggi hos lakkeren lengst så skinner ikke så veldig, når den var montert så spyla jeg av den man har ikkevaska den enda :)

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
 #285421  av celicat23

Vet ikke om det er bildene som juger, men det ser ut som bakfangeren henger mye lengre ned enn sideskjørtene? Ser ivertfall ikke pent ut, og ødlegger MYE. Ellers ble felgene en tanke små med denne voldsomme stylingen. Men utenom det så har bilen blitt mye penere og se på enn den var :wink:
 #285599  av Kjelliken

Bare noen metall spacere som mangler under løktene ikke verre enn det.. :D
 #285634  av Daniel HS

Ble utrolig fet denne bilen må jeg si! Fargen er akkurat min smak! Og likte spesielt at du har fått skiltet ned i fangeren bak, det gjorde seg!

Hva vinge der det du har hevet på? Minner meg om original vingen på en bil, men husker ikke hvilken :?
 #285683  av Lørnings

Hehe, jeg synes forsatt bakfangeren er for svær, og litt synd den er lavere enn sideskjørtene(ser ihvertfall sånn ut..) Ellers er det bare å bøye seg i støvet for et meget gjennomført prosjekt så langt!All ære til deg :wink:
 #285693  av HeBBeLiLLe

Vinga er en den "orginale" Toyota MR2 vinga. hvist jeg ikke husker feil.... bestilte den fra Toyota i Japan og da var det en MR2 vinge.

den er ikke så veldig mye laver bak en på sidene men ser slik ut på biled, jeg fikk den ikke til å bli helt lik, har vurdert på bygge på side skjørta litt får at det sakl se mere likt ut :) men gidder ikke å ta det sån med en gang :)
 #289328  av tettwatt

Drittøft bygg dette, som andre har sagt, kult at noen setter i gang med biler litt utenom det vanlige for styling :D gleder meg til å se fortsettelsen