TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Felger og Polering ;)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #285432  av Foe

Har hatt mr2'en i snart 3 år, men har enda ikke lagt ut et eneste bilde av den, så here goes:p
(nye fleger, samt en aldri så liten polering)

Er desverre ALDRI bra vær i trondheim, så fikk ikke noen skikkelig Stemningsbilder, men men:)
Vedlegg
Mr2polert.JPG
Mr2polert.JPG (117.47 kiB) Vist 4139 ganger
mr2polert5.JPG
mr2polert5.JPG (126.44 kiB) Vist 4132 ganger
mr2polert6.JPG
mr2polert6.JPG (62.86 kiB) Vist 5086 ganger
mr2polert4.JPG
mr2polert4.JPG (67.78 kiB) Vist 5083 ganger
 #285442  av sindrejl

LITT skuffa da det begynte å snø igjen idag da :P Du må vippe med lyktene om du ser en rød rx7 ligge bredt..
 #285465  av Foe

Takk! Det er XS-power sitt, 3" stainless steel. ;)

Skal nok få blinket om jeg ser rx7'en din sindre 8)
 #285675  av James

Fet bil! :) Kan ikke husle å ha sett en grå mr2 mk2 før... Skilte seg ut! Orginal turbo-utgave dette her? :)
 #285686  av Master

James skrev:Fet bil! :) Kan ikke husle å ha sett en grå mr2 mk2 før... Skilte seg ut! Orginal turbo-utgave dette her? :)
ehhhmm........ min er grå! :roll: :roll:

Den har hvertfall turbo motorlokk den der.. men mener den er for mørk til å være steel mist gray (SMG). Min er originalt en SMG, men er omlakkert i en mer blågrå farge.
 #285774  av chris

Foe skrev:Har hatt mr2'en i snart 3 år, men har enda ikke lagt ut et eneste bilde av den, så here goes:p
(nye fleger, samt en aldri så liten polering)

Er desverre ALDRI bra vær i trondheim, så fikk ikke noen skikkelig Stemningsbilder, men men:)

Niiice doning! Men duh.. "aldri bra vær i Trondheim" ? Nå må du roe deg litt. Det var MINST 3 dager med fint vær i fjor sommer! :mrgreen:
 #285775  av Marcus

Bra greier :)

Men bor du i Trondheim? Trodde liksom jeg hadde kontroll over alle de 4-5 mr2ene som er i byen, men det hadde jeg da altså ikke :P
Kan ikke huske å ha sett en grå en i Trondheim før.. Bor du langt fra sentrum? :)
 #286263  av Foe

Er en orginal Turbo utgave (us-spec), med orginal Steel mist gray lakk, ser bare veldig mørk ut pga. det gråe været:)

Bor på rosendal, så ikke så alt for langt fra sentrum!

Ah, beklager Chris, de 3 dagene hadde vist gått i glemmeboka, men takk for oppfriskningen! .. så jeg gleder meg til den perioden kommer igjen;p

ENDELIG SOL! (ut å ta bilder)
 #286265  av James

Master skrev:
James skrev:Fet bil! :) Kan ikke husle å ha sett en grå mr2 mk2 før... Skilte seg ut! Orginal turbo-utgave dette her? :)
ehhhmm........ min er grå! :roll: :roll:

Den har hvertfall turbo motorlokk den der.. men mener den er for mørk til å være steel mist gray (SMG). Min er originalt en SMG, men er omlakkert i en mer blågrå farge.
Ops... glemte din mr2 master :P hehe
Heller kjelden farge på mr2 mk2er da. :)
 #286272  av Marcus

Foe skrev: Bor på rosendal, så ikke så alt for langt fra sentrum!
Aha. Det er en blå mr2 på buran, er det ikke? Hvis han ikke har flyttet da..
Bra du ikke har rød da, alle andre i byen har jo det :D
 #286276  av Geir

Flott farge, og flott bil! Som du skriver....synd med været ;)

Klør sååååå for å få kjørt en skikkelig polishrunde på bilen nå. Kan ikke våren komme snart, da....
 #289241  av Dalan

Foe skrev: ENDELIG SOL! (ut å ta bilder)
Vært sol lenge nå, ingen unnskyldning for ikke å komme med bilder :D
SÃ¥ bilen i Munkegata her en dag, veldig fin bil!
 #290254  av marlboro1310

Flotte felger, sjelden farge på en Mr2...meeget pen :D