TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forlatte eksotiske biler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #286368  av ArildM

Stakkar gamle klassikerne :shock: :?
Er vel mange årsaker til at bilene ender opp slik.

Vet av en gammel corolla 81 modell, står oppe i en skog. 1 eier og kun gått 150'000, grunnen til at bilen ble stående var en gåen clutch :roll:
 #286381  av WireD

Jeg har sjelden blitt så trist inni meg som når jeg så denne tråden på supercarforums... :cry:

Her, fra side 31, en sjelden 2000GT :(
Bilde
 #286408  av sindrejl

enkelte ganger lurer jeg på om det er meg det er noe galt med, når jeg får klump i halsen og blir seriøst deprimert av å se slike biler dø sakte men sikkert.
 #286437  av ArildM

You are not alone! Den 2000GT'n kunne nesten ha fått stå i stua sånn som den er som kunst.
Synd den har udugelig liten WAF faktor :lol:

Det verste er jo at det er en go gammeldags "krangelpeis" eller no annet fa**skap som er årsaken til at disse bilene står slik som de står (en sunn person parkerer da ikke bare en sånn bil ute i skogen?).
 #286492  av WireD

GODT breddet er den også, se breddingen? Ser nesten ut som løpsbredding, kan det være den er brukt i en eller annen racingserie? Ikke vanlig at de breddet bilene så mye på den tiden, utenom i løpssammenheng...?
 #286514  av ArildM

Passe brede felger&dekk på den også.
 #286529  av WireD

hmmm...lettet også? Hvorfor ruster ikke baggasjeluke og panser? Glassfiber? Kom bilen orginalt med det? lukter racing av denna... :wink:
 #286550  av sindrejl

WireD skrev:hmmm...lettet også? Hvorfor ruster ikke baggasjeluke og panser? Glassfiber? Kom bilen orginalt med det? lukter racing av denna... :wink:
nå er den iallefall letta! :P
 #287023  av sindrejl

Andreazz skrev:Mange skjeldenheter å se i den tråden der som har hatt mangel av kjærlighet ja.. Synd å se Team America, world police, vandalisere bil sammlingen til Hussain. Fannt en Supra mk3 og :o

http://i27.tinypic.com/ibb2wh.jpg
reagerte mer på lotusen rett ovenfor jeg da
 #287033  av Andreazz

sindrejl skrev:
Andreazz skrev:Mange skjeldenheter å se i den tråden der som har hatt mangel av kjærlighet ja.. Synd å se Team America, world police, vandalisere bil sammlingen til Hussain. Fannt en Supra mk3 og :o

http://i27.tinypic.com/ibb2wh.jpg
reagerte mer på lotusen rett ovenfor jeg da
Nei, nei! Engelsk skitbil :lol: