TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• StjÃ¥let MR2 funnet i Litauen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #284911  av jonarnes

Var i Vilnius i Litauen denne helga, og besøkte selvfølgelig det svarte markedet.
Dette markedet har et rykte på seg å ha en del tyvegods.
Dette var den eneste norske bilen som jeg fant der. Noen som kjenner den igjen ???

Bilde

Bilde

Bilde
 #284915  av hmsilset

:) Den er ikke stjålet.Den er krasjet i Drammen og blir pusset opp der. Følg med litt da folkens :D
 #284921  av hmsilset

ganske lett å kjenne igjen den der:) Hun skal visst rette opp å lakke i litauen synes jeg å huske hun skreiv for ett par måneder siden.
 #284924  av ArildM

Lett å dømme på forhånd 8)
 #284926  av Marcus

Synes det er utrolig bra at man faktisk varsler ifra jeg da. Å se en oppripet norsk bil stående i ett østeuropeisk land (der de ofte har en tendens til å havne i følge aviser) er jo ikke hverdagskost. Jeg vil jo også tenke over to ganger på hvorfor den står der helt alene. Bedre å si ifra enn å la være, for bjellene burde jo definitivt ha ringt en plass.

:)
 #284928  av Supramk3turbo

Ja, helt sant. Bare positivt dette. Ville gjort det samme selv. Noe jeg ikke ville gjort er å lakkere bilen der borte. Kommer kanskje litt ann på hvor/hvilket verksted man bruker, men kjenner flere som angrer. De tåler ikke norsk vinter etterpå ser det ut til, gikk 3 uker på 944 turbo'n til en venn av meg, så kom rust boblene...Ellers var det byttet ut mye skinn interiør, som sømmene røk på etter kort tid. Men, kan jo bare ha vært uflaks...
 #284947  av hmsilset

Enig,det er veldig bra folk følger med.Norge skulle hatt egne spanere i enkelte land for å finne igjen biler og båter..
 #284957  av GhostRider88

denne bilen har vært til salgs på finn og autodb ganske mange ganger det siste og foregående året ;)
Ble diskutert her mener jeg, at denne bilen var mer eller mindre "ødelagt" pga lakk jobben osv.. Så håper de lakkerer om hele bilen og fjerner disse rare greiene på sidene :P
 #286415  av Syns

Men hvis den var stjålet, ville de ikke ha skrudd av skiltene? Og evt satt på noen fake-skilter med "rette" nasjonalitet?