TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• styling fabrikanter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #286655  av JK86

noen som veit mer om disse fabrikantene av bordertsyling sånn som passform og kvalitet?
ITZ NMI Aerotrenz

har skjønt at ITZ og NMI er samme fabrikant og trenger litt tillpassning men det siste har jeg ikke hørt om før.
og hva menes med litt tillpassning hva må som regel tillpasses og i hvor stor grad?
 #286673  av celicat23

JK86 skrev:og hva menes med litt tillpassning hva må som regel tillpasses og i hvor stor grad?
Alt i fra og måtte slipe litt med sandpapir over til hele dritten må støpes om på nytt for at den skal passe. Kjøpe kopi produkter er som og spille på lotto, lykke til.
 #286687  av JK86

er det virkelig så ille.? hvor får man da tak i original border styling da og hvem fabrikant er det a?
 #288475  av inzane2012

JK86 skrev:er det virkelig så ille.? hvor får man da tak i original border styling da og hvem fabrikant er det a?
hos http://www.madpsi.com får du kjøpt orginal border styling, får og kjøpt masse carbon stæsj til mk2'en der, får panser, motorlokk, bagasjeluka, 98 bakvinga og litt andre ting i carbon;)
 #288537  av JK86

kom bare inn på en søkemotor me den linken jeg
 #288542  av lexusmann

Jeg også..... :roll:
 #316602  av pkgrette

vill bare si at den stylinga får du ikke kjøpt orginalt igjen bare kopier men nmi har og vis det er som og spiller i lotto så vant jeg var ikke mye jeg måtte tilpasse litt var det ja men trur 90prosent av det kan være feilmontering hehe
 #316603  av lexusmann

Nå ramla du inn på en gammal tråd...men slapp av, har også gjort det... :wink: offtopic, dette...