1991 modell MR2 turbo selges med 1996 mod 3sgte motor(ikke godkjent)
Vurderer å selge godbilen min nå som jeg har flere biler enn jeg bar bruk for.jeg har hatt bilen i halvannet år den er bare blitt brukt på fine sommerdager..lagres ellers i tørr og varm garasje
Det følger ikke vinterdekk med denne bilen fordi den ikke er i bruk om vinteren, håper selvfølgelig ikke att fremtidig eier har tenkt å kjøpe vinterdekk heller..litt om bilen:
Bilen er gått 170.000 motor og gir er kjørt ca 120.000..
9.5 ganger 18" bak med 275/35 dekk
fremme er det 225/35 dekk...nye dekk foran som bak
Nylig byttet clutch,da ble girkassen også overhalt, kostand ca 20k
Det sitter TRD widebodykit på bilen som er lakkert i candygullfarge med diskret flames(vanskelig å få inntrykk av fargen på bilder men det kler bilen ekstremt godt.
Som sikkert noen vet er det ikke spesielt bra passform på widebodykittet..men ser selv å har fått flere kommentarer på att det er blitt gjort sinnsykt mye arbeid med kittet for å få det til å passe skikkelig, ser meget bra ut
er også effektannlegg,pen lyd av det, bråker ikke for mye heller
HKS turbotrykksmåler
HKS ssqv dompventil
powerluftfilter (K&N)
Kenwood MP3 spiller, en 8" sub bak hvert sete,2 høyttalere i hver dør..spiller helt ok
EU-godkjent september 07 uten EN ENEST FEIL!!
94 mod baklykter med lys i begge lamper.
Motoren er original¨,kjører orginalt turbotrykk (0.9bar)synes bilen drar veldig bra.
Nylig byttet plugger å pluggledninger.
Kan være noe jeg har glemt i denne annonsen, men det blir eventuelt tilføyd etterhvert.bilder blir oppdatert snart.
Selges ferdig prutet for 190.000kr.
P.S bilen blir liggende her på forumet i håp om att en Toyota entusiast vil ha bilen å ta vare på den slik jeg har gjort.
Vurderer å selge godbilen min nå som jeg har flere biler enn jeg bar bruk for.jeg har hatt bilen i halvannet år den er bare blitt brukt på fine sommerdager..lagres ellers i tørr og varm garasje
Det følger ikke vinterdekk med denne bilen fordi den ikke er i bruk om vinteren, håper selvfølgelig ikke att fremtidig eier har tenkt å kjøpe vinterdekk heller..litt om bilen:
Bilen er gått 170.000 motor og gir er kjørt ca 120.000..
9.5 ganger 18" bak med 275/35 dekk
fremme er det 225/35 dekk...nye dekk foran som bak
Nylig byttet clutch,da ble girkassen også overhalt, kostand ca 20k
Det sitter TRD widebodykit på bilen som er lakkert i candygullfarge med diskret flames(vanskelig å få inntrykk av fargen på bilder men det kler bilen ekstremt godt.
Som sikkert noen vet er det ikke spesielt bra passform på widebodykittet..men ser selv å har fått flere kommentarer på att det er blitt gjort sinnsykt mye arbeid med kittet for å få det til å passe skikkelig, ser meget bra ut
er også effektannlegg,pen lyd av det, bråker ikke for mye heller
HKS turbotrykksmåler
HKS ssqv dompventil
powerluftfilter (K&N)
Kenwood MP3 spiller, en 8" sub bak hvert sete,2 høyttalere i hver dør..spiller helt ok
EU-godkjent september 07 uten EN ENEST FEIL!!
94 mod baklykter med lys i begge lamper.
Motoren er original¨,kjører orginalt turbotrykk (0.9bar)synes bilen drar veldig bra.
Nylig byttet plugger å pluggledninger.
Kan være noe jeg har glemt i denne annonsen, men det blir eventuelt tilføyd etterhvert.bilder blir oppdatert snart.
Selges ferdig prutet for 190.000kr.
P.S bilen blir liggende her på forumet i håp om att en Toyota entusiast vil ha bilen å ta vare på den slik jeg har gjort.
Vedlegg
Sist redigert av celicagt4205nord den 15 apr 2008 13:30, redigert 4 ganger totalt.
-Toyota Avensis D-CAT 177
x-Toyota celica t23
x-Toyota celica gt4 st 205
x-Toyota carina E GTI
x-Opel asconsa GT
x-Toyota celica t23
x-Toyota celica gt4 st 205
x-Toyota carina E GTI
x-Opel asconsa GT