TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hvordan montere disse lyktene

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #286064  av JK86

fant dette lykte settet på nettet. noen som har noen erfaringer rundt montering av dette. vurderer sterkt og prøve meg men kjekt og vite litt om det først.

http://www.raceonusa.com/index.asp?Page ... rodID=7107
Sist redigert av JK86 den 11 apr 2008 20:28, redigert 1 gang totalt.
 #286066  av kai

vet ikke hvordan de er men da de passer for mr2 med fliplykter passer de da ev celica å for da er jeg å int i disse :)
 #286091  av KK-ma70

JK86 skrev:fant dette lykte settet på nettet. noen som har noen erfaringer rundt montering av dette. vurderer sterkt og prøve meg men kjekt og vite litt om det først.

http://www.raceonusa.com/index.asp?Page ... rodID=7107
Du må bli flinkere til å skrive litt mere utfyllende emnetekst... Stort sett alle emner fra deg er på 1ord.. Kansje flere orker å se\svare på spørsmålene dine :wink: Bare et lite tips dær 8)
F.eks: "Hvordan montere dette lyktesettet" :D
Ellers er det bare å spørre ivei :wink: :mrgreen:
 #286105  av JK86

ja og ett godt tips var det oxo. :wink: er nok litt kjapp innimellom på tittelfronten. skal skjerpes inn.. hehe takk takk
 #286946  av kvassheim

mener å ha sett toyparts fører disse lyktene til celica t18.. Er vel bare å skru på plass å klippe og lime litt på ledningsnettet. Og spare 742kilo som vipperne veier.
men rent personlig mener jeg at celica SKAL ha vippelykter.. det er en del av rallyarven :wink:
 #286949  av celicat23

Du er klar over at det KUN er det du ser på bilde som de selger? Ergo: det er kun "huset", det følger ikke med noen lykter eller braketter for og feste disse.
 #286955  av ArildM

Veier vipperne så mye egentlig da?

Uansett penest med vippelykter vil nå jeg si :)
 #287009  av JK86

etter litt tenking og fundering kom jeg fram til og ikke ta fra mr2 sjarmen sin ved og fjerne vippisene :D
 #287010  av JK86

samtidig som jeg ga meg selv ett tupp i ræva for di stadige dårlige topic titlene mine. skal virkelig skjerpes inn her nå :wink: