Hei, var akkurat ut å kjørte nå, og lå bak ei bil og pressa ei stund, så endelig ble det langstrekke og jeg skulle kjøreforbi.. Dette var i 70 sone, og vi kjørte kanskje i 60. Så jeg girte meg ned i 2. og skulle kjøreforbi, jeg peisa på og skulle putte den i 3. , men da føltes det nesten som den hoppa ut av gir ellerno, og jeg mista alle gira untatt 3...
Girspaka føles nå helt laus ut fram og tilbake, men går ikke ann å flytte fra side til side, altså 1. og 2. eller 5. og rev. Litt rart, hørter ingen ulyder eller noe. Den er bare låst i 3. og girspaka er laus.
Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Er det girkassa som har tatt kvelden? Jeg kan vel ikke være så heldig at det bare er giroverføringa el.?
Må vel se og få istand 323 gtx'en nå går jeg ut ifra
Girspaka føles nå helt laus ut fram og tilbake, men går ikke ann å flytte fra side til side, altså 1. og 2. eller 5. og rev. Litt rart, hørter ingen ulyder eller noe. Den er bare låst i 3. og girspaka er laus.
Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? Er det girkassa som har tatt kvelden? Jeg kan vel ikke være så heldig at det bare er giroverføringa el.?
Må vel se og få istand 323 gtx'en nå går jeg ut ifra

Sort 91' Toyota MR2 MK2 GTI
+ Mazda 323 GTX Sedan snart på veien!
+ Mazda 323 GTX Sedan snart på veien!