Nå er jeg en av de heldige som har vært hos BT så mange ganger, at om jeg hadde fått igjen alle pengene mine jeg har brukt hos de, så kunne jeg startet en egen revolusjon.
Joda, det går an å gå til media. Ingen problemer med det. Regelverket rundt bil er helt sprøtt, og hører ikke hjemme noen plass. Jeg kjenner EN hyggelig og ærlig fyr som jobber på BT, som nå er min kontakt og som tar seg av blant annet godkjenning av bilen min. Har jeg dokumentasjonen i orden, får jeg også godkjent det. Vi var inne på dette temaet om godkjenning av Japanske biler osv, både import fra japan og generelt. Problemet var ikke å få de godkjent sånn med tanke på ombygging og dokumentasjon om man hadde de rette papirene. Men det er som det også ble nevnt her, mye "snusk" og en slik mentalitet blant flertallet av de som kjører disse bilene, at de rett og slett ikke ser seg rå for å godkjenne de lengre. Problemet lå og ligger i at de fleste som kjører disse bilene er den største prosentandelen av folk som kræsjer, er ut for ulykker, får flest bøter, lager mest uro, kjører som noen idioter, kjører uten nummerskilt og blåser gjennom autopass, ligger sidelengs forbi fotoboksene, og generelt bryter de fleste trafikklovene vi har her til lands.
Så all den sytinga med at japsebiler lett blir stoppet i kontroll, ikke er lett å godkjenne osv, har utrooolig mye med de idiotene som tror de lever i en film når de er ute på gata. Og derfor, så blir også alle sammen skuffet under samme teppe.
Jeg kjenner en del som driver med Amcar, og der det er snakk om total ombygging med motorer som ikke hører til disse bilene i det heletatt. De har vanligvis ikke noe problemer med å få de godkjent

. Flertallet der er som nevnt også eldre folk, som også har en litt annen mentalitet bak rattet. Selvfølgelig ikke alle, men en god del fler enn hva det er innenfor japsemiljøet.
They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."
91. Toyota Mr2 2.gen Turbo