TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Slutte og røyke

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #287452  av EXS

etter 10 år følte jeg det var på tide og slutte , er på min 4de dag nå og foreløpig går det helt fint,

noen fler som går med tanker om og slutte?
 #287460  av Mr_Storbrua

Har slutta jeg. Slutta for 2 år siden, etter 7 år med røyk. Går veldig greit bare du har rette innstillinga, å klarer å holde en positiv tanke om røykeslutten. Jeg leste "endelig ikkerøyker" av Allan Carr.. Anbefales på det sterkeste..
 #287462  av Supramk3turbo

Jeg har tenkt å slutte med snusen da:) Har holdt på 8 år nå, Det er IKKE lett, har prøvd før, men tapte den kampen greit. Saken er den at nå snuser jeg nesten konstant, absolutt ikke bra... :( Men som sagt, man må absolutt ha rette instillingen. Å gjerne en sterk selv disiplin, noe jeg ikke har. he he
 #287470  av Sven

Mr_Storbrua skrev:Har slutta jeg. Slutta for 2 år siden, etter 7 år med røyk. Går veldig greit bare du har rette innstillinga, å klarer å holde en positiv tanke om røykeslutten. Jeg leste "endelig ikkerøyker" av Allan Carr.. Anbefales på det sterkeste..
Leste den jeg og. Bra bok, ganske morsom og egentlig. Anbefales.
 #287474  av KennethA

Supramk3turbo skrev:Jeg har tenkt å slutte med snusen da:) Har holdt på 8 år nå, Det er IKKE lett, har prøvd før, men tapte den kampen greit. Saken er den at nå snuser jeg nesten konstant, absolutt ikke bra... :( Men som sagt, man må absolutt ha rette instillingen. Å gjerne en sterk selv disiplin, noe jeg ikke har. he he

Snuser mye selv, ikke holdt på så lenge da, men blåser nok bort 1500,- i måneden på snus. Tok en "testslutt" for et par måneder siden (cold turkey) og det gikk helt fint. Man må bare ha tyggis tilgjengelig til enhver tid, og aktivisere seg selv slik at man ikke tenker på det hele tiden. Har begynt igjen da, tror det var pga vane. Godt med en pris etter middag.

Beste er å ta en cold turkey i en ferie man har. Da kan man bolte seg inne alene og fokusere på å slutte uten innvirkning fra andre.
 #287532  av EXS

dag 5 .. still goin strong :)
 #287535  av lasse

Er ikke bare bare å slutte nei, slutta selv for 4-5 år siden etter å ha røyka rundt 20 om dagen en nesten like lenge...
Leste endelig ikkerøyker jeg også, absolutt verdt en titt :)
 #287569  av EXS

det blir vel sakt at klarer man den første mnden så klarer man det så lenge man vil
 #287598  av toyparts/mvp norge

Har røykt i 18år og sluttet tvert for 14dager siden etter å ha røykt 30+ sig om dagen, kan ikke si det er noe savn.
 #287599  av Supramk3turbo

Jøss, sier du det Erik. Gratulerer da:) he he.
 #287616  av EXS

toyparts/mvp norge skrev:Har røykt i 18år og sluttet tvert for 14dager siden etter å ha røykt 30+ sig om dagen, kan ikke si det er noe savn.
det står det respekt av :)

men så lenge man er motivert til og slutte så er det ikke no problem vanligvis
 #287648  av Mr2Even

Bra jobbe gutta. Har røyka før jeg også, men jeg hadde et annet "problem", jeg klarte ikke å begynne :lol: .. godt var det.
Røyking er bare negativt.
 #287653  av ArildM

Samma som Mr2Even. Klarer meg finfint med ei kald flaske pils :)
 #287663  av EXS

merker jeg siter litt ekstra nå som det nærmer seg helj.....

men skal bo i garasjen i helja og jobbe med bilen..... så får satse på det klarer å holde tankene mine borte fra røyken,

snart holdt meg en uke :D