TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• minitreff Larvik, 2.jan 2004 kl 1300, Nordbyen kjøpesenter

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#28613  av Goose

ja fy #"¤"#¤ det var kaldt... jeg hadde 27 grader i bilen konstant på viene tilbake... :)

#28624  av Erlend

Var et koselig treff, selv om det var sinnsykt kaldt :) Gøy å treffe alle sammen som kunne komme!

Takk for testkjøringen av MR2en din, Chris! Sitrer fortsatt i kroppen :D

Skal få lagt ut noen bilder i løpet av morgendagen...

#28709  av chris

jepp jepp, trivelig å hilse på dere ja. neste gang blir det nok litt varmere uansett ;)

erlend: ikkeno problem. bare gøy det :D sender du meg videoer og bilder eller? ;)

#28721  av @lpher

Ja? ...vi venter på fullstendig rapport vi...med bilder og video! :D

@lpher

#28723  av chris

@lpher skrev:Ja? ...vi venter på fullstendig rapport vi...med bilder og video! :D

@lpher
Må sjekke videoene selv først, så ikke vi får noen konflikter med de rånerne med blåe lys på taket :D

#28727  av @lpher

chris skrev: Må sjekke videoene selv først, så ikke vi får noen konflikter med de rånerne med blåe lys på taket :D
Oh...så de har de derre blålys-folka der nede også ja? ;-)

@lpher

#28767  av Erlend

Her er noen bilder fra treffet:

Chris kom fra Oslo med en godt saltet bil, så første punkt på agendaen var full vask:

Bilde

Chris og Bose *wink wink, nudge nudge* ;) :

Bilde

Interessant prosjekt:

Bilde

Bilene bakfra:

Bilde

Og forfra:

Bilde

Alle lykter var sotede på denne 2'n!:

Bilde

Vi fikk en flott demonstrasjon av jumbos low-rise-prosjekt:

Bilde

#28775  av MRQuoc

grrr... sorry gutter .. men jeg våknet noen få timer for sent :?
ja .. ja .. men ja .. jeg skal rekke neste gang , I promise!
8)

#28776  av Goose

På hoved treffet om jeg må dra til drammen og vekke deg så skal jeg gjør det fordi du skal være med... :) :wink:

#28793  av bose

Goose.forsiktig.... Jeg presterte å ringe Mrq når han holdt på med no viktig.... :roll: :roll:
Og Erlined.Bra at det var riktig merke på bilen din iaffal.....

#28794  av chris

bose skrev:Goose.forsiktig.... Jeg presterte å ringe Mrq når han holdt på med no viktig.... :roll: :roll:
ooooog, så stopper vi der.. :roll:

#28837  av MR2turbo

så ut til å være et bra vintertreff ;)

#28842  av PÃ¥l

Æsj, fikk ikke med meg det treffet, har jo ikke intenett tilkobling hjemme! Hadde jeg visst det, hadde jeg tatt min ut av garasjen og joina dere! Jeg fikk litt mistanke om at det var treff, da jeg var på vei mot sandefjord på e18 og så TO MR2 med korte mellomrom! Hrrrrmmmm! Vel vel, no hard feelings! må arrangere et minitreff til i Vestfold til sommern hvertfall!

#28853  av Erlend

Eh...Pål? Sendte deg tre meldinger jeg, den ene et par dager før treffet, og to samme dag... Er telefonen din fucka eller har du bytta nummer i det siste eller noe??

#28854  av chris

Ja, kom ikke her å si at du ikke har fått beskjed, pål :D

Markus: bra.. og kaldt..