- Da har jeg plukket ut motoren. Var på en prøvetur forrige uke og fant ut at en stempelring har låst seg, med masse blårøyk som resultat. Da jeg tok ut motoren så jeg også at det har gått av små stykker på kompressorsiden til turbo
Motoren er som sagt skrudd ut og bunnpannen er tatt av. Det finnes ikke ett eneste spon inni motoren, og ingen avleiringer. Jeg velger da og tro at ringen bare har låst seg, og at stempel og sylinder er ok, men kan ikke garantere sette da toppen ikke er tatt av. Gjelder sylinder 4.
Bunnpannen er satt på igjen midlertidig for å hindre støv og dritt å komme til.
Denne selges som rep. objekt med girkasse. Kan følge med litt div, men det må avtales.
- Resten av bilen er også til salgs. Har en person på hånd som vil gi 50k for bilen slik den står uten motor, og en som vil gi 60 med gti motor. Er også en som vil gi 90.000, men med turbomotor. Har liten lyst til å overhale min for å måtte gi en slags garanti på jobben, likedan liker jeg heller ikke å selge bilen med en nylig innkjøpt gti eller turbo...
Bilen er komplett foruten motor/gir/eksos.
Må si jeg er glad bilen ikke ble solgt for f.eks 1mnd siden når slikt dukker opp
Bud ønskes

Ring eller send sms til 95792215
Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com