TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 Turbo selges.

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #281272  av sx-4-ever

Kan ta ha deg en til ;) Har også en hau med trim deler du kansje er intresert i vis du skal trimme ?
 #286439  av Christian

Bilen selges for bud. :) Skal vekk.

EU godkjent OK MArs 2008.

Har allerede ett bud som vurderes, men det inkluderer en innbytte bil. (Er greit det, men vil helst ha ett rent salg.)
 #287810  av Christian

Denne er fortsatt til salgs :)

Om noen skal ha seg ferdig banebil til sommeren bør de kjappe seg.
Jeg vurderer og bytte tilbake til en gti motor og selge turbomotoren med girkasse, hks ic og eksos for seg selv.

Regner med at bilen blir mer interesant for de fleste om den er lovlig :roll:

Kommer også til å ta ut buret, så om noen er interessert i det kan de ta kontakt.
 #290479  av Christian

- Da har jeg plukket ut motoren. Var på en prøvetur forrige uke og fant ut at en stempelring har låst seg, med masse blårøyk som resultat. Da jeg tok ut motoren så jeg også at det har gått av små stykker på kompressorsiden til turbo :?
Motoren er som sagt skrudd ut og bunnpannen er tatt av. Det finnes ikke ett eneste spon inni motoren, og ingen avleiringer. Jeg velger da og tro at ringen bare har låst seg, og at stempel og sylinder er ok, men kan ikke garantere sette da toppen ikke er tatt av. Gjelder sylinder 4.
Bunnpannen er satt på igjen midlertidig for å hindre støv og dritt å komme til.
Denne selges som rep. objekt med girkasse. Kan følge med litt div, men det må avtales.

- Resten av bilen er også til salgs. Har en person på hånd som vil gi 50k for bilen slik den står uten motor, og en som vil gi 60 med gti motor. Er også en som vil gi 90.000, men med turbomotor. Har liten lyst til å overhale min for å måtte gi en slags garanti på jobben, likedan liker jeg heller ikke å selge bilen med en nylig innkjøpt gti eller turbo...
Bilen er komplett foruten motor/gir/eksos.
Må si jeg er glad bilen ikke ble solgt for f.eks 1mnd siden når slikt dukker opp :roll:

Bud ønskes :)
Ring eller send sms til 95792215
 #290654  av 323F GTX

faen heller, var denne som skulle lagt for salg når jeg kjøpte MR2'en min uten motor :roll:
Bytte i 300 hk mazda? :P