TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landsdekkende treff til vÃ¥ren, interesse-undersøkelse

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

Kunne du tenke deg å være med på stortreff i overgangen mai/juni ?

Ja
66
94%
Nei
2
3%
Vet ikke
2
3%

#28806  av chris

Jostein skrev:
chris skrev:
kennethx skrev:Hey hey!

Arendal er faktisk hvor jeg kjøpte bilen min!

Jeg kjørte nordover til E134 (haukeligrend) på vei hjem til Bergen. Var en koselig vei, som forøvrig var snø/is belagt i mars (veistykket fra Arendal til Haukeli)
Ja, det går også an. Det er faktisk 4 mil kortere enn å kjøre via stavanger. og sparer sikkert noen bommer og ferjer også. Spørsmålet er jo om dere vil kjøre egen kolonne fra bergen, eller kjøre i lag med rogalendingene :)
Kjøre via stavanger blir vel en god del dyrere for oss fra bergen?
Derfor jeg sa at det er 4 mil kortere å ikke kjøre via STV, og sparer sikkert endel på bommer og ferjer ;)
Så man kan jo sette opp 3 kolonner da. Evt at stavangerfolket møter dere på E134 et sted..

#28808  av Mr2 Mk2

Ja gjerne det...Ellers kan det vel bli en fælt liten "kolonne" :wink:

#28899  av kennethx

Det er VELDIG mye ferge og bom penger som går med til stavanger ja!

Så håper inderlig de som skal kjøre fra bergen velger en annen vei :)

Hvor mange er det som kjører fra bergen sånn for å sumere opp?

Meg
Jostein
Kristian
Amund
+++?

#28900  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:Det er VELDIG mye ferge og bom penger som går med til stavanger ja!

Så håper inderlig de som skal kjøre fra bergen velger en annen vei :)

Hvor mange er det som kjører fra bergen sånn for å sumere opp?

Meg
Jostein
Kristian
Amund
+++?
Ja det er mye utlegg den veien,det fikk jeg erfare når muttern og fattern hentet bilen derfra :roll: Så jeg skipper det gledelig :wink:
Er vel ikke flere enn de du har nevnt tror jeg :?

#28903  av kennethx

jaja, 4 stk.

Kvalifiserer det som kolonne? :D

#28904  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:jaja, 4 stk.

Kvalifiserer det som kolonne? :D
hehe hva med å dra med de gule Mk1`ene som holder til i Bergensområdet.Og den andre røde som har vært på eikås osv?
Kjøre rundt å hunte dem :wink:

#28905  av kennethx

Er en pen dame som kjører en lilla Celica mk6. Hun parkerer oppi gaten her hvor jeg bor av og til...men nå har jeg festet lapp på frontruten så mange ganger at jeg er redd jeg blir anmeldt for harrassment snart =P

#28906  av MRQuoc

kennethx skrev:Er en pen dame som kjører en lilla Celica mk6. Hun parkerer oppi gaten her hvor jeg bor av og til...men nå har jeg festet lapp på frontruten så mange ganger at jeg er redd jeg blir anmeldt for harrassment snart =P
:mrgreen: :lol:

#28908  av chris

Ser ut til at det er best å dele opp, så Stavanger/Sandnes kjører for seg, og Bergen/Haugesund for seg. Så unngår man 3 timers omvei for Stavangerfolket, og unngår en haug med unødvendige bommer for Bergensfolket ;)

Dette vil nok være de mest naturlige kjørerutene:

(stoppesteder får dere finne ut selv, da jeg ikke er spesielt godt kjent i området)
Vedlegg
stavanger-arendal.jpg
stavanger-arendal.jpg (38.69 kiB) Vist 4148 ganger
bergen-arendal.jpg
bergen-arendal.jpg (42.65 kiB) Vist 4148 ganger
Sist redigert av chris den 06 jan 2004 18:03, redigert 1 gang totalt.

#28909  av chris

og.. vi trøndere, pluss alle som hekter seg på trønderkolonnen (nordvestlandet og østlandet), kjører såklart en helt helt annen vei.. om noen skulle være fryktelig dårlig i geografi her :D
(detaljer til denne ruta kommer senere, må først finne ut hvem som skal være med etc)

#28910  av MRQuoc

E6 til oslo .. E18 via Drammen og larvik .. skien .. -> Arendal

Drammen og kongsberg kan jo klare å hekte seg på E134 ved Seljord
eller med E18 sørover :] med Trønderne .. ellers klarer vel dere fra nord også med dere folk fra østfold hvis de tar Moss-Horten ferjen , :]

#28911  av Mr2 Mk2

Ser antatt kjøretid for oss bergensere er 08.17 mens for Stavanger er det 05.11

Noen som er klar for et lite Race?Evt med en del peng på bordet :wink: :lol:

#28913  av chris

MRQ skrev:E6 til oslo .. E18 via Drammen og larvik .. skien .. -> Arendal

Drammen og kongsberg kan jo klare å hekte seg på E134 ved Seljord
eller med E18 sørover :] med Trønderne .. ellers klarer vel dere fra nord også med dere folk fra østfold hvis de tar Moss-Horten ferjen , :]
Vi plukker opp alle underveis ja. Men vi kjører neppe E6 fra Trondheim til Oslo. Blir nok Rv3 gjennom Østerdalen (null fotobokser, og store deler er 90 sone).

#28931  av MR2turbo

Kan jo være at vi rogalendinger velger å kjøre om Tonstad og Evje da.. det er artigere vei den veien.. ;)

Erling, får vi med dere karmøy-folk på en kolonne eller?

#28932  av erling

Er nok med på kolonne ja, halve moroa det. :) Men hele E39 Stavanger->Kristiansand er jo snop da. Er vel mye kjappere enn s-svingete, smale Sirdalsveiene?

Det at du kaller oss Karmøy-folk lar jeg deg slippe unna med for denne gang.. :twisted:

:D
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16