TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff 11-13 Juni 2004 i Arendal!

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #28788  av CelicaTurbo

Bilde

Da er dato og tid spikret: 11-13 juni i Arendal, på Hove Leirsenter. Så sett av disse dagene folkens for da skal vi alle samles! Det er gode overnattingsmuligheter på stedet og det er mulig det vil bli leid en eller flere større hytter for felles overnatting.

Nærmere info om hva som skjer på treffet, overnatting osv kommer vi tilbake til utover :)
Sist redigert av CelicaTurbo den 23 jul 2004 17:07, redigert 1 gang totalt.

#28795  av chris

Er ingen unnskyldning for å ikke delta på dette nei ;)

#28797  av kennethx

I'll be there :D

Må ha køye...

#28799  av bose

Dette blir seff jeg med på.. :D :D

#28801  av hovik

Hove på Tromøya er helt konge. Meget fint der og været er som regel bra der nede. :D

#28805  av chris

hovik skrev:Hove på Tromøya er helt konge. Meget fint der og været er som regel bra der nede. :D
ja, det er veldig bra beliggenhet. Går fint å ligge i telt der også, for de som ønsker det ;)

#28807  av Mr2 Mk2

Gleder meg som en.....ehhm jaja gleder meg hvertfall noe vanvittig til treffet!!Og har etterhvert blitt fortalt hvor Arendal er :wink: Også er bilen min med på "bildet" ser jeg,ved siden av blant annet Alf sin Supra og Markus sin mk2 vel det tar jeg som et kompliment 8) :lol:
HÃ¥per absolutt flest mulig kan komme!! :P

#28809  av cameleon

Datoen er satt :D WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D

Gleder meg kjempemasse jeg også. Detta blir koolt. Håper jeg klarer å skaffe meg videokamera :D

#28810  av Goose

Goose og Baby'n hans kommer!

Skal vi ha en helgrillet gris? :roll:

#28811  av cameleon

Goose skrev:Goose og Baby'n hans kommer!

Skal vi ha en helgrillet gris? :roll:
Muligens helgrillet og svidd gummi :P

#28813  av Goose

Jeg tror ikke vi har rå til å drive med herjing og burnig, hvis TS-OGN skal fremstå som seriøse!

Kristian skal jeg lage plakater eller trenger vi ikke det?

#28814  av cameleon

Goose skrev:Jeg tror ikke vi har rå til å drive med herjing og burnig, hvis TS-OGN skal fremstå som seriøse!

Kristian skal jeg lage plakater eller trenger vi ikke det?
Var ironisk ment da hehe :P

#28815  av Mr2 Mk2

Goose skrev:Jeg tror ikke vi har rå til å drive med herjing og burnig, hvis TS-OGN skal fremstå som seriøse!
Må for all del ikke bli avbildet i avisen eller noe med overskrift "stor treff for rånere" Media kaller jo alle som ligger brei eller burner litt for rånere :roll: Vil ikke bli sammenlignet med "den gjengen" på noen måte :wink:

#28816  av Goose

Jeg sjønte det :) Måtte bare presisere for de som ikke har lest eller har tenkt å ødelegge rykte...

Treffe blir rått. Bare deikk bilir så #¤"#¤ ladt som det var på mini-treffet i Larvik så er det supert!

Skal prøve å bli ferdig med prosjektet mitt slik at jeg har noe å vise...

#28818  av cameleon

Goose skrev:Jeg sjønte det :) Måtte bare presisere for de som ikke har lest eller har tenkt å ødelegge rykte...

Treffe blir rått. Bare deikk bilir så #¤"#¤ ladt som det var på mini-treffet i Larvik så er det supert!

Skal prøve å bli ferdig med prosjektet mitt slik at jeg har noe å vise...
Tror vi kommer til å få det kjempetrivelig sammen hele gjengen jeg. Kommer jo tross alt en hel gjeng med trøndere nedover :roll:
Dessuten kommer jo jeg :P
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7