TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Grand Theft Auto 4

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #288028  av cameleon

Ja, da har omsider spillet blitt lansert her til lands. Spillet har fått terningkast seks i Dagbladet og betegnes som noe av det største innen moderne underholdning.

Noen her inne som har kjøpt eller skal ha spillet? I så fall, hva synes dere :wink:

Bilde

Bilde
 #288037  av celicat23

Spilt det noen timer i dag. Er som tidligere GTA, bare bedre 8) Samme gode humoren, og enda litt mer voldelig. Og stooooort! Fordriver tiden med og dra rundt og drepe noen folk og feie over ei høne som heter michelle akkurat nå :lol: She's a total slut :twisted:
 #288038  av cameleon

celicat23 skrev:Spilt det noen timer i dag. Er som tidligere GTA, bare bedre 8) Samme gode humoren, og enda litt mer voldelig. Og stooooort! Fordriver tiden med og dra rundt og drepe noen folk og feie over ei høne som heter michelle akkurat nå :lol: She's a total slut :twisted:
Ikkeno er som gladvold på boks uten moral og noe som helst. Jeg flytter til liberty city selv. see ya :mrgreen:
 #288039  av celicat23

cameleon skrev:Ikkeno er som gladvold på boks uten moral og noe som helst. Jeg flytter til liberty city selv. see ya :mrgreen:
Det mest givende øyeblikket så langt (utenom og feie over michelle da...) var når jeg mistet kontroll over en bil i en sving og sklei sidelengs mot en husvegg hvor en fyr gikk og sopa gata. Var noe uhyre tilfredsstillende med hvordan han ble knust mellom bilen og veggen :lol: Fysikken i spillet er jo helt genial.

Skal en tur på trening nå. Når jeg kommer hjem så er resten av kvelden satt av til GTA4. Blir gøy og prøve multiplayer delen med folk fra vennelista. Arrangere noen drive-by's o.l :D Glad vold FTW!
 #288040  av cameleon

celicat23 skrev:Det mest givende øyeblikket så langt (utenom og feie over michelle da...) var når jeg mistet kontroll over en bil i en sving og sklei sidelengs mot en husvegg hvor en fyr gikk og sopa gata. Var noe uhyre tilfredsstillende med hvordan han ble knust mellom bilen og veggen :lol: Fysikken i spillet er jo helt genial.

Skal en tur på trening nå. Når jeg kommer hjem så er resten av kvelden satt av til GTA4. Blir gøy og prøve multiplayer delen med folk fra vennelista. Arrangere noen drive-by's o.l :D Glad vold FTW!
Hehe, ja spillet er genialt. Jeg personlig elsker reklamene. Synes vi skulle hatt slike reklamer selv en gang i blant. Noe slik som:

"tired of school? dont wanna read?
did YOU get fired?
Did YOU lose your wife or girlfriend?
do YOU feel like a looser RIGHT NOW?

fear no more!

Burger King are hireing people JUST LIKE YOU!!!

work for low payment, meet fat people, and feel free to spit in the burger from time to time!

please contact us for more info at http://www.burgerking.com "
 #288047  av Terjen

Sikra meg dette i dag, skal spille nå.. *glede seg* 8)
 #288050  av ErikG

Lurer på om jeg skal dra og kjøpe dette etterpå.
 #288057  av ArildM

Best game ever.
Ikke så lenge siden jeg spilte gjennom GTA3 San Andreas på PC bare fordi det er et av de beste spillene ever!

Gleder meg som en unge til GTA4 kommer på pc!
 #288058  av ErikG

Ikke kjempe lett å få tak i i dag ihvertfall!! Blir nok fotballkamp i stedet i kveld da :roll:
 #288069  av ArildM

Enda en grunn til at Piratene deler ut denne som fankern (mest populære konsollrelease noensinne tror jeg?)

Hva om Spillgigantene selv hadde begynt å distribuere spill rett via Internett? Jaja blir vel enda noen år til det skjer.
 #288071  av Thomas S

Får ikke prøvd det :( Har enna ikke skaffet meg PS3 :x
Sett videoer fra spillet :mrgreen:
 #288076  av ErikG

Ja, jeg skal ta meg en prøvekjøring i arbeidstid i morra, da ikke så mange skoleelever har dratt i butikken og se om de har fått inn nytt
 #288079  av Daniel HS

Testet ut spillet hos en kompis her i sted... Grisefett! Alt er liksom bare helt rett... :mrgreen:
 #288094  av Dalan

Jeg tør virkelig ikke kjøpe dette spillet før eksamensperioden er over.. :D
 #288095  av sindrejl

de sier det fungerer veldig dårlig på 60gigg versjonen :(