Da bør du bytte pakningene som er til olje og vann til turbo, du må av med katalysator/downpipe om du har orig eller mod downpipe. Det er en pakningsring etter katalysator til eksosrør. Du må av med varmeskjold og radiator for å få bedre plass. Regn med at må handle gjerne noen nye bolter, noe kommer til å knekke sunt og du må nok bore ut noen bolter fra enten eksos eller katalysator. Eg har tatt av turbo på mis st185 og skal montere snart igjen. Eg kjøpte nytt alt som var sleten, alle pakninger+bolter. Gjør en gang skikkeligt. Lykke til. PS se i boka kos ting henger sammen.
Jepp, da var turbo'n ute. Litt strev med noen bolter som var rustet fast, men det gikk til slutt. Varmeskjoldet rundt kat mot radiator var så og si oppløst, trenger jeg nytt eller går det bra uten? Tenkte å bestille diverse deler hos 1sttoyotaparts.com, noen som har erfaringer med dette firmaet?
Alt går men da varmer eksosen opp alt som er rundt, hvis du for tak i så sett på nye varmeskjold, ellers blir vel radiator og div meget varme, eg setter alt tilbake på min maskin.