TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kpturbos Starlet prosjekt..

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #281421  av Lørnings

Det er ingen tvil om at prosjektet er bra når jeg måtte lese gjennom hele en gang til og sitter igjen med et svært glis! :wink: Nå har jeg sikkert sagt det hundre ganger, men keep up the good work ass, dette blir dritbra!! :D
 #281423  av Supramk3turbo

Ja, må si du går nøye til verks:) Blir virkelig bra dette :)

Stå på.
 #281439  av EXS

du kan håntere en sveisepistol ja :D har blitt noen meter med sømmer på den bilen. Ser bare bedre og bedre ut dette her.....
 #281556  av Lørnings

Siden jeg ikke kan se noen turteller noe sted i dash'en, betyr det at du skal ha en sånn svær klokke oppå? :P heftig mer karbon dash forresten:-)
 #282650  av Supramk3turbo

Blir pent og rått dette:) Blir den å se på veien til sommeren...eller blir det bare en leke bil??
 #282699  av Mr T

skikkelig vitti prosjekt det der... blir ikke god og håndtere mht. aksel avstand og slikt hehe,men keep up...
 #285209  av Lørnings

Nå står det om deg i gatebil igjen Stian! Oppdater oss! :wink:
Mr T skrev:skikkelig vitti prosjekt det der... blir ikke god og håndtere mht. aksel avstand og slikt hehe,men keep up...
Han svensken med Golf1 og bakhjulstrekk kjører jo greit sidelengs, bude gå greit dette! :wink:
 #288750  av Lørnings

Når bilen kommer på veien Stian, så er det bare å si ifra hvis du skulle trenge 75kg dødvekt i høyre sete!! :lol: Blir Heftig(!!!!!!) :D :D :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9