TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( GrÃ¥ Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #288748  av Lørnings

Her skjer det ting!! :D har ikke kikka innom her på en stund, skjedd mye siden sist! :P Ble dødskult med svart og blått :D også med en black top i fronten, så begynner vi å snakke bil som gir gåsehud og gode frysninger på ryggen :wink: Stå på og hold oss oppdatert;o)
 #288988  av |plumbo

bilen lader ikke men ellers gikk den veldig bra ( når den hadde strøm )
fikk på sommer felga i dag og justert høyden riktig på coilover sette . venter på forstillings kontroll.
tilstanden på ell nett her ikke endra seg ..
Vedlegg
DSC01498.JPG
DSC01498.JPG (531 kiB) Vist 872 ganger
DSC01497.JPG
DSC01497.JPG (423.09 kiB) Vist 900 ganger
DSC01493.JPG
DSC01493.JPG (378.74 kiB) Vist 895 ganger
Sist redigert av |plumbo den 08 mai 2008 20:07, redigert 1 gang totalt.
 #288998  av EXS

OMG dette er den feteste e10en jeg noen gang har lagt mine øyne på 8) den har utviklet seg fra og være "pen" til og bli hinsides :P nå skjønte jeg greia med den "svaien" i sortfargen bak (bøllestuk look)

men du må seriøst få kvittet deg med trommelbremsene bak ;)
 #289000  av Lørnings

Hehe..helt enig her, det står somsagt respekt av bilen.. :D litt usikker på blå baklamper fortsatt da jeg ikke er noen stor fan..men det er til gjengjeld det eneste jeg finner å prikke på :P keep going, son! :D
 #289773  av |plumbo

Noen som er kjent med elnett på blacktop og e10 ?? noen som har lyst på jobb jeg har gitt opp .. bil fraktes rundt helst i østlandsområdet :\
 #289924  av |plumbo

toyota :P tte skjørt til yaris. men det er ikke lett og få det fint uten og støpe dem inn i kanallen og fram skjermenm .. det er ikke rette kanter på skjørta
 #289926  av EXS

ok :) koster nok deretter også

et forslag ang el nettet ditt er jo siden du allerede har lagt så mye arbeid i bilen din, hva med og bytte til f.eks megasqirt og megaspark (visst det er motorstyring osv som er prob da)
 #289931  av |plumbo

ja det er ikke noe krise med motor nette det er i orden bilen går og det er ikke noe problem der :) det er værre med det som skal til speedometer og div andre målere og slik det er det som er problemet . motor rommet med ledninger er ferdig
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 36