For dere som lurer på motoren - Det er en helt vanlig 3S-GE motor som er oppgitt til å yte 125 KW. Det skulle vel tilsvare ca. 170 HK.
Har ikke noe bilde av motoren ennå. Sitter så godt i godstolen nå - orker ikke gå ut og kjøre bilen ut av garasjen for å ta bilde ... Senere - OK?
Bilen min er en 5. gen MR2 GTi. Helt orginal, med "Kassettenschpieler" og det hele!
Legg merke til den røde sømmen i ratt og girspak. Kult?
Bilen har bare vært kjørt i fint vær, og selvfølgelig bare om sommeren.
Den har aldri blitt vasket i automat, og iflg. selger har bilen ei heller vært over 120 km/t
Disse detaljene i tillegg til at dette er en av de aller siste SW20 som er produsert, og med den lave kjørelengden, gjør at jeg synes bilen er verdt såpass mye penger.
PS. Prisen er inkl. Knut's reiseutgifter (han er en rimelig nøktern kar!), fraktkostnader av bilen, alle avgifter/utgifter som eksportskilter etc. og et lite honorar til Knut - han måtte jo ta noe fri fra jobb og sånn.
Og husk, folkens, selv om det er utrolig hyggelig med alle kommentarene om bilen, så var tråden ment som en hyllest til Knut... Dere kan jo selv se hva han har gjort for meg!