TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lørnings Supra

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #288968  av AE86 Drifter

4-hjuls måling :mrgreen:
Vedlegg
Multi 2000 for alle penga,her skal det løsnes styre stag
Multi 2000 for alle penga,her skal det løsnes styre stag
07052008581.jpg (140.9 kiB) Vist 970 ganger
Litt varme hjelper
Litt varme hjelper
07052008579.jpg (192.01 kiB) Vist 973 ganger
07052008582.jpg
07052008582.jpg (313.8 kiB) Vist 971 ganger
 #288977  av TommR

Pent. Alt klart til banekjøring da el? ;) Jeg drar oppover på søndag, skal få med meg driftinga og. Men du får avtale med Thomas og få med deg han og andre mk3'ere i området, og kjøre konvoi.
 #289003  av Supramk3turbo

Jeg er med, send meg en slik en sms du henrik :) På mandag altså...
 #289004  av Lørnings

En slik en nymotens sms for de som kjører med slike nymotens motorer, den er grei! :wink: Hehe..vet ikke helt når vi skal dra oppover da..noen som veit når det begynner/er verdt å komme? :D
 #289005  av Supramk3turbo

Blir sikkert ganske mange der oppe, alle har jo fri. Så er nok greit å kjøre litt tidlig. Hva med i 9-10 tiden på mandag??
 #289007  av Nicolay

ser bra ut dette henrik, men måtte du bruke rustløser? det er feigt da :P skal dere oppover til våler i helgen? jeg drar opp søndag kl 0800 ihvertfall.
 #289008  av Lørnings

Rustløser og mine gode venner acetylen/oksygen(Varme :P ) Og det er ihvertfall feigt=P ..men nødvendig :wink:

9-10 på mandag er sikkert fint! :wink: Skal ha med meg Petter også, så kan bli morro dette :wink: Bil eller sykkel Thomas? best for deg du kjører bil! :D
 #289045  av Supramk3turbo

Må nok skuffe dere, har ikke hørt noe om de viftene ennå, så må nok ta sykkelen. Så kanskje jeg holder følge med Henrik :D
 #289066  av Lørnings

Vifter er for pingler, vi skal jo ikke stå stille heller, og du har jo montert norges største radiator! :P

Hehe..supra'en går ikke på bakhjula i 190, for å si det sånn:P
 #289512  av Lørnings

Japsetreffet nogenlunde vel overstått :wink: Bilen gikk både frem og tilbake og fungerte veldig bra på banen. Sliter litt med noe luft i bremsesystemet. Så kjørte litt rolig. Ble lite god linjekjøring og sånn, det gikk mest på å holde bilen på banen! :P Men den gikk ålreit på langsia. Hadde kamera montert på bilen, først på taket(NULL fartsfølelse :P ) Også på bakspoileren. Har grovredigert og slengt på noe musikk :wink: Enjoy! :D

http://s219.photobucket.com/albums/cc15 ... effWMV.flv
 #289517  av TommR

Tøft!!! Så jo gutta i innkjøringa til piten der å jo, når du prøvde å ta sistesvingen i 2. gir og måtte hente'n inn igjen. :) hehe har du noen av de bildene du tok i fart rett før kløfta? Hadde vært tøft med en bilde av bilen min "rullende" hehe Slenger med et bilde fra teffet når jeg er i farta.
P1020532.JPG
P1020532.JPG (1.89 MiB) Vist 975 ganger
 #289519  av Supramk3turbo

Så bra ut det Henrik, fikk filma litt blå røyk i ene svingen der å greier. he he. Men fikk ikke akkurat rette farts følelsen nei. Om du hadde spilt filmen baklengs i fort film så kanskje, ser kanskje litt dumt ut i det du faktisk passerer de andre som rygger rundt på banen :wink: Blir bedre på langssletta på rudskogen :D

Fint bilde Tommy:) Mangler en bil der da, en sølvgrå en :wink:
 #289521  av Supramk3turbo

Jepp, har faktisk fri da har jeg funnet ut. Om bilen ikke er på veien til da så tror jeg at jeg kaster'n...til Bergen (Toyparts) :wink:
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9