TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• noen gode tips om hvor man kan fÃ¥ motor og slikt billig japa

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #289218  av bluesmoke

er det noen som har noen tips om hvor jeg kan få billig motor til bilen skriv gjerne ned linken:)noen gode tips om hvor man kan få motor og slikt billig ? sverige? ser di går rimligere der så burde jo være billigere å impotere en motor,tenker på japan også da dollaren er lav så er usa også atraktiv, økonomisk sett, kom gjerne med linker som blocket.se osv jeeg leter etter linker til plasser hvor jeg kan få brukt deler så alt av interesse, vel da håper jeg denne siden kan hjelpe meg og kanskje noen andre her også. man vil jo ikke betale skjorta om man slipper.

mvh

bluesmoke
 #289286  av bluesmoke

takker gode tips ja har vært i kontat med dem så er mulig det kan skaffes der men motar gjerne flere tips også hvor man kan få kjøpt billig sekond han use parts

mvh

bluesmoke
 #289418  av k_one

Jeg har ikke handlet der ennå, men har fått tipset av en kompis her på forumet som kjenner flere som har handlet.
Jeg kjøper nok et par motorer derifra i løpet av året tenker jeg ;)
Prisene er jo nesten såpass lave at om det skulle gå skeis så gjør det ikke så mye..hehe
 #289974  av bluesmoke

k_one skrev:
bluesmoke skrev:her er den samla lista over linker for import av motor
....
http://www.k1productions.com
Tror du trygt kan fjerne den linken der du...det er adressen til min hjemmeside...hehe..som forøvrig er nede for oppdatering ;) ikke så mye motor der akurat :P
BEKLAGER JEG BARE LA TIL DI LINKENE SOM ER LAGT UT MEN JEEG HAR TYDLIG FÃ…TT MED DIN OGSÃ… NOE JEG DA BEKLAGER Ã… SKAL FJERNE DET

MVH

BLUESMOKE
 #290076  av tojo

Flyttet da dette ikke har noe med : Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica å gjøre.
 #290221  av bluesmoke

tojo skrev:Flyttet da dette ikke har noe med : Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica å gjøre.
jeg lurer på en ting, hva mener du med flyttet ? bare lurte om jeg hadde gjort noe galt