TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• FANT DENNE PÃ… FINN....

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #289425  av celicat23

Ny overhalt topp i oktober '07, så bruker den olje allerede? Hørtes dyrt ut... Rent personlig, så er motor problemer som det noe som får meg til og styre unna og heller velge en annen bil.
 #289454  av 94CelicaGT

ALT for høy pris!

i tillegg er den ikke akkurat 100% teknisk så styr unna..finnes mye og velge i på nettet
 #289539  av Celica1998

celicat23 skrev:Ny overhalt topp i oktober '07, så bruker den olje allerede? Hørtes dyrt ut... Rent personlig, så er motor problemer som det noe som får meg til og styre unna og heller velge en annen bil.

Brukte olje før toppoverhaling. Topp er ok - da det ikke var noe der.... Da er det vel ringer som gjenstår sier Topp-overhaler´n på Ryen Oslo
 #289545  av oleb

Celica1998 skrev:
celicat23 skrev:Ny overhalt topp i oktober '07, så bruker den olje allerede? Hørtes dyrt ut... Rent personlig, så er motor problemer som det noe som får meg til og styre unna og heller velge en annen bil.

Brukte olje før toppoverhaling. Topp er ok - da det ikke var noe der.... Da er det vel ringer som gjenstår sier Topp-overhaler´n på Ryen Oslo
Og det er ikke akkurat billig å fikse :roll:
 #290314  av Celica1998

Brukte olje før toppoverhaling. Topp er ok - da det ikke var noe der.... Da er det vel ringer som gjenstår sier Topp-overhaler´n på Ryen Oslo[/quote]

Og det er ikke akkurat billig å fikse :roll:[/quote]

Vel... Kan man skru litt til venstre og høyre så er det noen som sier ca 20 timers arbeide og ett par lapper i deler....
Må nok se på denne litt....