TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Corolla ae82 .BYTTA BORT bilder av bytte bil ferdig lakkert

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#269999  av tettwatt

Jeg stiller med slagbor og spillolje, så kanskje kneskålene forblir ute av drift etter litt skikkelig smøring :wink:
Hater sånne rasshøl som bare skal ødelegge, hadde innbrudd i to biler selv for kort stund siden, og skulle gjerne gjort kort prosess med dem :evil:

#270317  av ludde

Ikke rør han... Du har anmeldt et til politiet og da er det ikke lurt hvis han ser ut som en voldtatt hamburger når han skal inn til avhør. Prøv å ta bilder av "åstedet" og så mye bevis du kan osv. Da blir han slått hardt ned på økonomisk noe som svir mye lenger enn en runde med balltre.

For noen år sia ble mopeden min stjålet! JEg hadde pusset den opp ig polert og lakkert absolutt alt fo rå få den nydelig. En apekatt prøvde å stjele den og slang den fra seg inn i et gjerde da han så meg. JEg la han i bakken og slo han helt til noen dro meg av...

Klarer noen å gjette hva jeg fikk på forsikringa? nesten ingenting... HAn fikk nesten ikke et slag på negla av purken, mens jeg ble sett på som en voldelig kriminell....

La polti ta han... Det er det enkleste, men hvis du skal banke han opp så gjør det langt unna huset og med finlandshette...

#270358  av |plumbo

setter meg litt i tenke boksen . tviler på at det skjer noe mer med han . et fram hjul er også flatt nå med et lite hull midt i dekket , men om det er noe som har vært der lenge eller har kommet etter helga vet jeg ikke .. ( har stått med disse felgene siden den ble parkert i september )

tiden vil vise ...

#270383  av commen

oi så SINNA ;)

#276970  av Carinaxli

Skjedd noe nytt her i det siste da? :D

#276976  av |plumbo

bilen har ikke rørt seg :( driver aktift med den andre bilen min ( fryst loggen pga copy right av det jeg gjør ... ) men den har endra seg drastisk ;) mye snasent snax der ;) driver og snakker med ghost extreme ang spons får se om de vil faktisk ta motor bygging billig for meg ( bygger jo styling , intreør og lakk selv .. ) så vi får se :)

btw beklager skrivinga kommer rett fra firma fest ;) har også kjørt tommy steine sin xc90 i dag forde han var for tykk til og komme inn i bilen sin ;) han hadde et fåre drag under festen ;)
 #280723  av |plumbo

driver og sanker litt deler til gten og da ;) liten forsmak på hva som kommer om et par år på treff:
Vedlegg
DSC01348.JPG
DSC01348.JPG (491.11 kiB) Vist 2307 ganger
 #289771  av |plumbo

denne er nå på begynt montering for eu ! ( ja EU !! ) må ha bil og kjøre med siden jeg står så grønn jævlig fast med elnette på den blå corollan .. noen som kan og fikse dette i østlands regionen for en liten slant ???
 #291552  av lexusmann

Lov å spørre hva som skjedde med han med kneskålene du ville ta? :wink:
Må ikke, altså..ble bare litt nysgjerrig da jeg leste tråden nå...
og beklager vis dette ble veeeldig off topic...
 #323796  av |plumbo

Endelig så er snøen borte ! ;) nå begyner det og virkelig klø i fingra her !!! både på e10 og ae82 ( og kanskje AE86!!!! Preben har funnet skogs vrak som har hatt skilt !)
Vedlegg
DSC02047.JPG
DSC02047.JPG (452.46 kiB) Vist 2312 ganger
 #324206  av |plumbo

det var en lang tur fra hamar til stavanger og tilbake !!! 23 timer tok det og vi leverte bil hengeren 22.59 og esso stengte 23.00 ! WOW ! :D men det blir vel litt bygging osv. framover . flytter tilbake til hamar så jeg håper jeg fårtiden til og jobbe på egene biler litt mer ;)
Vedlegg
DSC02077.JPG
DSC02077.JPG (462.83 kiB) Vist 2306 ganger
DSC02082.JPG
DSC02082.JPG (303.82 kiB) Vist 2305 ganger