TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min første bil celica t20

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #289871  av eirik845

halla kjøpt meg en celica 97 model da.. gått 190 000 km.
var ganske støken untatt noe riper i lakken ikke stort..
Bilde

ikke noe rust under på denne kun litt i førerdøra som forhandler skulle fjerne får kjøp..

har ikke henta bilen fordi de skulle klargjøre den ogsånn litt små ting jeg fikk de til å fikse.. sånn at alt funker..

følger en 10" eller 12" tommes basskasse med en 600watts forskterker kosta vis ca 9 lapper får et år siden..
husker ikke merke var ikke kjent..

blir vel gjort noe med bilen når jeg får den hjem.. skal vertfall bytte ut cd spillern til en pioneer jeg har liggende..
og mere når jeg får lappen i juli/august. blir vel felger og senk vis jeg har penger og sota ruter..
mhv Eirik
Sist redigert av eirik845 den 18 mai 2008 16:38, redigert 1 gang totalt.
 #289872  av hmsilset

Gratulerer med fin bil da :P Håper du får mye morro med den.Husk å ha den på naf test før garantien er ute da.Det er veldig greit i tilfelle det er noe!
 #289875  av eirik845

ja har tenkt til det.. når jeg var å testa kjørte den så kjørte jeg den opp på et verksted og de skjekka bilen, tok den opp på bukk ogsånn så de feilen som var på den får jeg forhandler til å fikse før jeg overtar bilen.. var kunn kosmetiske feil.. men tar naf test før garantien går ut så vis det er noe feil på den får de fikse det å..
er det vanlig at man garantien dekker slite deler? sikkert riktig at det er normalt bare spørr siden det står i kontrakten..
håper ikke dette var dyrt..
de hadde service hefte og på toyota hadde de kunn service på 15km og 40km men det var kvitteringer fra verksted ( toyota, vis jeg ikke feil) fra august i fjord... bilen gikk som en klokke men en reim peip sa det til han på verkstede så tok han på litt olje fordi den var kunn tørr så var det ikke en eneste unormal lyd..

den ligger godt på veien selv om det var 2 sommer dekk og 2 vinterdekk på bilen.. ( de hadde ikke fått bytta siden det ene dekke var sendt bort får å fikses)

håper jeg har gjort et godt kjøp... syns prisen var helt grei når alt var ink. i prisen som omreg osv.

syns bilen har gått et stykke selv om det er vanlig at en 97 model har godt så langt. men er jo toyota så skal jo ikke ha noe å si håper jeg..
 #289937  av lexusmann

Min '97 corolla er gått bare 99k den...hehe...men regner den er unntaket, da... :wink: