TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• pk`s mr2 mk2 prosjekt

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #283322  av Mr2 Mk2

pkgrette skrev:(noen som vet hvorfor det står yamaha på reg dekselet mitt 3sgte)??
De har lagt litt arbeid i toppen.
 #283712  av pkgrette

da var underselletute og eksosen av håper jeg snart får til og legge ut bilder her igjen målet for helgen er å få bytte motoren inn behøver ikke starte vare jeg får den inn og undersellet på igjen
 #289594  av pkgrette

da var det på tidet med en stor oppdatering bilen starta med ny motor og gir og alt funker bra lsd sperra funker også

så har jeg monteret turbobremser 92+ forran og 96 bak

jeg har dratt av all sotinga skal sotes på nytt når riis har tid

så har jeg motert sån x stag i motorrommet , polert litt rørgater satt på blitz dump og luftfilter(blitz det å)

også har jeg fått på uber gromt eksos 3" og 4" utblås i rustfritt(høyglanspolert). bråker faktis veldig lite.type xs power

så har jeg fått på 98 bakplater og baklykter som jeg har modda så jeg har 4 bremselys og 4 kjørelys.

så har jeg satt på lambodørere og demontert det igjen pga det passa ikke med resten.

fått carbonpanseret mitt som jeg ahr satt på i en fei men må ha nye hengsler. teit (passer di orginale bare at jeg fikk panseret i feisen første prøvetur hehe)derfor blei det carbonpanser.

har montet valebro 255 bensinpumpe.

så har jeg fått på nesten hele bordere kitet mitt mangler bare litt tilpasseing som , jeg holder på med nå.

husker sikker ikke alt å teit det med bilder :evil: :evil:
 #289624  av EXS

ser veldig lovende ut dette her, må følge med på denne tråden ;)

men hva med og bruke photobucket til og legge ut bilder med??
 #289627  av James

Bilder ja?? :)
 #289989  av pkgrette

saken er at der jeg har alt av bilder kommer jeg ikke inn på ts-ogn fuck azzå sån prøve å få bildene inn på jobb pcen:P
 #289999  av tettwatt

Høres bra ut dette, virker som du har lagt ned mye bra arbeid i bilen :) blir den å se live på noen av treffene i sommer?

Du kan evnt sende meg bildene på mail så kan jeg prøve å legge de ut hvis du vil :wink: på tettwatt@hotmail.com
 #290165  av pkgrette

nå komemr det mange etterlengtede bilder hehe...:D
bil før jeg startet virkelig med prosjektet
bil før jeg startet virkelig med prosjektet
Bilde047.jpg (47.01 kiB) Vist 1879 ganger
nye baklykter 98+ med midtplate
nye baklykter 98+ med midtplate
Bilde049.jpg (43.36 kiB) Vist 1875 ganger
rearcut dororbilen:P
rearcut dororbilen:P
Foto0076.jpg (57.85 kiB) Vist 1877 ganger
nyvasket
nyvasket
Foto0084.jpg (57.6 kiB) Vist 1875 ganger
trektom setene selv blei sykt fornøyd
trektom setene selv blei sykt fornøyd
Foto0134.jpg (38.52 kiB) Vist 1876 ganger
 #290168  av pkgrette

speed alu dings med blåttlys
speed alu dings med blåttlys
Foto0085.jpg (44.02 kiB) Vist 1872 ganger
under bil støkent:P
under bil støkent:P
thumbnail_Foto0061.jpg (3.52 kiB) Vist 1872 ganger
etter tektybehandling
etter tektybehandling
Foto0192.jpg (67.06 kiB) Vist 1870 ganger
lambodør montert og demontert og solgt ville ikke ha dte alikevel hehe litt pirk
lambodør montert og demontert og solgt ville ikke ha dte alikevel hehe litt pirk
Foto0164.jpg (49.11 kiB) Vist 1872 ganger
carbon panser montert
carbon panser montert
Foto0276.jpg (36.63 kiB) Vist 1877 ganger
 #290169  av pkgrette

styling montering på gang
styling montering på gang
Foto0266.jpg (50.7 kiB) Vist 1871 ganger
mere styling og grom eksos
mere styling og grom eksos
Foto0269.jpg (46.88 kiB) Vist 1864 ganger
grom eksos:D syns jeg
grom eksos:D syns jeg
Foto0271.jpg (41.43 kiB) Vist 1877 ganger
da var det endlig noen bilder hehe hva syns dere? :D
 #290180  av Mr2 Mk2

ser bra ut,men elendig bilde kvalitet da ;) Er det hks eksos eller kopi?Fet er den uansett,thumbs up!
Ser at du sparkler stylingen så da er vel det kopi?
 #290227  av pkgrette

sparkler? har ikke starta med det men finnes ikke å få tak i ekte border styling det gikk ut av produksjon for mange år siden..
men det er en bre kopi. kjøpt fra nederland. man må uannnsett tilpasse samme om stylinga er fra japan eller hvor dene r fra passeformen var grei. men ikke bra. har ikke sett noen stying som har vert bra enda borsett fra den jeg settter på jobben her og det er orginal nissan.
 #290264  av pkgrette

takker
 #290325  av Mr2 Mk2

pkgrette skrev:sparkler? har ikke starta med det men finnes ikke å få tak i ekte border styling det gikk ut av produksjon for mange år siden..
men det er en bre kopi. kjøpt fra nederland. man må uannnsett tilpasse samme om stylinga er fra japan eller hvor dene r fra passeformen var grei. men ikke bra. har ikke sett noen stying som har vert bra enda borsett fra den jeg settter på jobben her og det er orginal nissan.

Litt ot, men er du 100% sikker ang border styling.?Hvor har du hørt dette?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14