har runda det nå men det viser seg at det med at du må velge hvem som skal dø har en del å si på resten av spillet.
men noen som har klart å drepe alle de duene hadde 75 igjen når jeg runda spillet og da ble spillet kanske kjedelig, tror jeg valgte litt feil på de siste oppdragene... ble vel ikke den slutten som var meninga, men starta på nytt og nå gjør jeg nesten alt omvendt, dritter bare i duer og andre tidsfordriv. veit jo hvor man får tak i våpen så første oppdraget ble utført med granater, ak47, pumpehagle, amor, magnum pistol osv og i tillegg erfaring fra å skytte seg ut av trøbbel. det kan ta tid er litt lei all kjøringa. kjøre i 10min for så å må gjøre det igjen og igjen.
men noen som har hatt bissare måter å dø på? min mest spessielle er når jeg er ved time square jeg skytter en due jeg fikk øye på det neste som skjer er kaos.for løper og kjører som gale. så begynner biler å eksplodere moro å se på når det er rush, men så kommer en buss tatt ut av speed filem kjørende mellom to biler den ene eksploderrer og kaster bussen på siden som sklir i mot med med stor fart og det jeg ser er bare taket som treffer meg og jeg havner under bussen og dør momentant.
eller bli truffet av rotorbladene til et sånn turisthelikopter som at truffet en byggning og detter ned rett foran ene butikken jeg hadde handla i . det sier BANG! så ser jeg rotorbladene som spinner i bakken komme mot meg jeg snur og prøver å gå inn i butikken men treffer veggen,så blir jeg truffet av bladene og vips blir jeg kastet til værs. dette dreper meg ikke heller det at jeg havnet på taket av en byggning og måtte hoppe ned og dø. har jo dødd på mange ,mer normale måter som krasje og stupe igjennom ruta, bli overkjørt når jeg går ut på veien. noen som har hatt rare måter å dø på?
91 mr2 turbo widebodykit med 1992-JDM 3sgte, 97 girkasse 98 drivaksler
89 corolla bruksbil