TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• up

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

up

#290766  av mulle-mek

det finnes snille politifolk slapp netopp en bot på kr 4000 kontroll i fredrikstad sentrum gjenomkjøring forbudt han tok meg til side og sa du er jo ingen jypling og har en velgig pen bil så jeg klapper i sammen blokka mi ha en god helg satan jeg blev glad :D
 #290768  av Supramk3turbo

He he, ikke dårlig du :) Ikke ofte sånt skjer...
 #290780  av 2r-e-rik

mulle-mek skrev:det finnes snille politifolk slapp netopp en bot på kr 4000 kontroll i fredrikstad sentrum gjenomkjøring forbudt han tok meg til side og sa du er jo ingen jypling og har en velgig pen bil så jeg klapper i sammen blokka mi ha en god helg satan jeg blev glad :D
4000? trodde ikke det var mulig å få så lite i bot?
 #290789  av Larsen

Tror det har litt med hvordan man oppfører seg ovenfor politiet også. Selv har jeg sluppet unna bot 5 ganger og x antall tusen kr i bot.
 #290796  av mulle-mek

ja jeg var jo hyggelig de var jo jeg som hadde feil bare å svelge en kamel og smile alikevel lønner seg i lengden det ikke være eplekjekk :D
 #290814  av ArildM

Bra på en måte, men synd når dette blir direkte trynefaktor og forskjellsbehandling.

Min mor ble stoppet i en periode da jeg manglet noe fornuftig skiltfester på bilen min i front. Polisen sa til henne at de var ute etter ungdommer som kjørte uten skilt, men siden det var henne så skulle de la det gå for denne gangen, slapp unna belteboten samtidig.

MAO hadde det vært meg hadde jeg blitt 3-4000 fattigere.
 #290827  av @lpher

Larsen skrev:Tror det har litt med hvordan man oppfører seg ovenfor politiet også. Selv har jeg sluppet unna bot 5 ganger og x antall tusen kr i bot.
Give the man a sigar! Har redda meg også mang en gang det ja ;) Tipset er rett og slett å vise ydmykhet...OM man er sikker på om man er "skyldig" i utganspunktet vel og merke....
 #290854  av mulle-mek

ikke sant :roll: