Lurer på hvordan folk har forsikret Celica CSene sine? Fikk et tilbud hos Gjensidige for ca 1 mnd siden på Celica CS, jeg ringte Gjensidige tidligere i kveld for å kjøpe denne forsikringen. Jeg fikk da beskjed av Gjensidige at jeg muligens måtte ha gjenfinningssystem på bilen, og en totallpakke for i det heletatt få forsikre bilen der. Dette ble ikke opplyst om når jeg fikk tilbudet sist, (fikk tilsendt på skriftlig på mail). Sa selfølgelig dette, men fikk bare til svar at jeg måtte ringe til hun som gav meg tilbudet sist gang, da han jeg snakket med i kveld ikke ville gi meg noe forsikring siden han ikke visste om han kunne forsikre bilen på vanlig vis.
Så spørsmålet mitt er egentlig om dere er pålagt å ha gjennfinningssystem og totallpakke for å få forsikret bilene deres?
Skal ringe opp igjen i morgen å høre hva de sier, men litt greit å vite hvordan andre har forsikret bilen.
Og en annen ting, er bilene forsikret som vanlig GT-4 eller som GT-4 CS? Virker ikke som de har denne inne på datasystemet...
Så spørsmålet mitt er egentlig om dere er pålagt å ha gjennfinningssystem og totallpakke for å få forsikret bilene deres?
Skal ringe opp igjen i morgen å høre hva de sier, men litt greit å vite hvordan andre har forsikret bilen.
Og en annen ting, er bilene forsikret som vanlig GT-4 eller som GT-4 CS? Virker ikke som de har denne inne på datasystemet...
- Toyota Celica Turbo 4wd Carlos Sainz Limited Edition, #3268/5000.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.
- Toyota Land Cruiser 150, 2010.